Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Guud, jeg kjenner det virkelig i magen når jeg ser Guro og Sven Are. Det er det eneste stedet jeg virkelig merker at det er følelser så det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er INGEN TVIL om at Guro sender hjem Tore. Svein Are har vel vært favoritten hennes hele tiden, så forsåvidt er det ikke så overraskende. Merker jeg blir litt anspent av å se de "sterke" øyeblikkene mellom dem, nesten så jeg leter etter fjernkontrollen. ;)

Synd, for Tore virker som en skikkelig bra kar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Hva er det som feiler Ragnhild?? Var dette det mest entusiastiske hun kunne bli? Og "jeg vet det er stygt å si det, men det var dritkult". :roll: herregud!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det som feiler Ragnhild?? Var dette det mest entusiastiske hun kunne bli? Og "jeg vet det er stygt å si det, men det var dritkult". :roll: herregud!!!

Akkurat det reagerte jeg og på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sett første halvtimen av programmet.. må få med meg reprisen..

Men jeg visste at silje kom til å sende hjem ole jørgen. bra at hun var ærlig med han da! Han er jo en morsom gutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner

Nå vet vi jo at det var Ole Jørgen som reiste.

Jeg trodde det skulle bli Dina.

Men hva var det med hun ene venninnen til Ragnhild? "Nøyaktig hva er det du har kuttet opp?" "Strikker du?" "Åpen, altså..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg måtte også le da Ragnhild måtte unnskylde seg før hun sa "dritkult". Jeg humrer også litt over Håvard. At det må et fallskjermhopp til før han kan vise entusiasme og glede - det blir et kjedelig forhold.

Det var ikke overraskende at Ole Jørgen røk ut. Det har jeg sett de siste episodene. Særlig da han skulle ta henne med på date i dag, hun gikk liksom ikke bort fra bilen som Andreas sto ved siden av og søkte etter ham med blikket hele tiden.

Jeg er nesten sikker på at jeg hørte Svein Are sin sukking da Guro sa hun ville ha han med seg på tur, og jeg er bombesikker på at hun velger ham.

Håper inderlig Ola velger Astrid, for jeg tror ikke det blir noen som helst lidenskap med Dina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva var det med hun ene venninnen til Ragnhild? "Nøyaktig hva er det du har kuttet opp?" "Strikker du?" "Åpen, altså..."

Enig. Vet ikke om hun var nervøs eller om hun skulle gjøre seg til, men det der virket bare helt tåpelig.

Og Håvard er så traaaaaust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ligg jo i lufta at Ola er redd for at Astrid kan bli lei og finne nokon andre, medan han er meir sikker på at han får ha Dina for seg sjølv ;) At han har mest lyst på Astrid ligg også i korta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det Tore eller Svein Are som hadde lyseblå gensar på seg under avstemminga?

Var ikke det Tore? Men jeg tror ikke du klarte å se noe av genseren da Guro ba sin utkårede med på tur, jeg satt nemlig og nistirret. Eller så du noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke det Tore? Men jeg tror ikke du klarte å se noe av genseren da Guro ba sin utkårede med på tur, jeg satt nemlig og nistirret. Eller så du noe annet?

Jo, han som sat attmed ho når ho spurte om han ville vere med på tur hadde lyseblå gensararm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg trodde virkelig ikke at det var ole jørgen som måtte dra. jeg trodde det var Guro som skulle sende hjem en...

Ang Guro og følelsene til de mennene, det holdt jo på å bli kyssing mellom henne og Tore også.. hm......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk ikke med meg noenting, ble forstyrret av kjærsten!!! kan noen gi meg en liten update?? Dro Ole Jørgen frivillig? Har Tore gått ut? Har alle bare en frier igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, han som sat attmed ho når ho spurte om han ville vere med på tur hadde lyseblå gensararm...

Oj, det la jeg ikke merke til, det var bra observert av deg! :) Bare synd vi ikke helt husker hvem som hadde lyseblå genser. Men det gjør kanskje noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hårene på armen var vel lureri det da?? :ler: eller så byttet kjæresten til Silje arm med kjæresten til Guro i det klippet. :ler:

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...