Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Jeg ser for meg at Ola sier til Dina at han ikke har fått følelser for henne og sender henne hjem. At det er den overraskende hjemsendingen som VG skriver om. Jeg tror Ola kunne ønske at han hadde fått følelser for Dina fordi hun virker som en dame man kan ha et trygt og godt forhold med, men at han dessverre ikke har klart å utvikle følelser for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper det er Silje som sender Ole Jørgen hjem. Det virker ganske tydelig at det er Andreas som har fått blodet hennes til å bruse, så kanskje hun synes det er fair at Ole Jørgen får vite det før han får mer følelser for henne.

Ellers er jeg redd det er Guro som sender hjem Tore, men jeg HÅPER hun ikke gjør det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Jeg tipper det er Silje som sender Ole Jørgen hjem. Det virker ganske tydelig at det er Andreas som har fått blodet hennes til å bruse, så kanskje hun synes det er fair at Ole Jørgen får vite det før han får mer følelser for henne.

Ellers er jeg redd det er Guro som sender hjem Tore, men jeg HÅPER hun ikke gjør det! :)

Jeg tror også det er Silje som sender noen hjem. Guro tror jeg ikke kommer til å sende hjem noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper at Guro sender hjem Svein Are. Hun har falt pladask for Tore og syne sikke det er noe vits i å la Svein Are få større forhåpninger når hun likevel har tatt et valg. Eller så er det helt omvendt, og det er Tore som må gå. Men er ganske sikker på at det er hos Guro en av frierne sendes hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det en Guro som sender hjem en av frierne sine. Sto vel noe om gråting fra begge parter i artikkelen, og jeg ser ikke for meg at Ola eller Silje gråter så veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det vere Ragnhild som slår på stortromma og kastar vekk den siste friaren også???

Ragnhild sa at de hadde vært på tur, så da er hun utelukket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også at det var Ragnhild som sendte hjem Håvard,han måtte jo bare bli igjen....... siden Morten dro! kanskje Ragnhild hadde mere følelser for Morten? men nå måtte hun bare ta tiltakke med <Håvard,han virker jo en smule spesiell også...... det var to motsettninger Håvard og morten!!!!!

Hvor har Ragnhild sagt hun har vært på tur????? du sier det Lise_

Gleder meg til i kveld!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett bilde av Ragnhild og Håvard i New York på en eller annen nettside. Eller så var det i Se og Hør.

I alle fall! De drar på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det en Guro som sender hjem en av frierne sine. Sto vel noe om gråting fra begge parter i artikkelen, og jeg ser ikke for meg at Ola eller Silje gråter så veldig.

Dét er et godt poeng. Da føler jeg meg ganske sikker på at Guro sender hjem en av frierne, og det er Tore. Søren også. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...