Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun kan jo selvfølgelig ikke lese tankene til Ola, men de hadde jo snakket sammen og at de kanskje forut for valget om at de var litt for like til at det kunne bli noe mer enn bare vennskap. da er det vel ganske naturlig at Silje konkluderer med at Ola mener de er for like, og at det er derfor han velger henne bort. Jada, det kan være flere grunner, men Hallo, de hadde snakket sammen om likhet som et mulig problem.

Jeg fikk ikke med meg at de hadde snakket om at de var for like, jeg fikk med meg at Silje snakket om det, men Ola sa ikke noe for å bekrefte det, spør du meg.

Mulig de har lik humor og personlighet, men når hun er bydame og han er bonde, blir den forskjellen ganske tydelig i en sånn setting, og jeg tror det var mer avgjørende for hans avgjørelse enn om de var for like.

Men hva han egentlig tenkte er det vel bare Ola som vet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ola sa det vel sjølv til sjåarane og det verka som om det var noko han hadde diskutert med Silje. Nemleg at det var vanskeleg å vite om det at dei var så like kunne vere ein fordel eller ei ulempe i eit langvarig forhold.

Eg syns han bør velge Astrid, det verkar å vere ho han aller helst vil ha dersom han skal gå etter hjartet. Dina er det fornuftige valet meinar han, kvifor er det det??? Einaste fordelen med Dina er at ho likar å gi massasje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kven vinn bonden og kjærleiken

Ragnhild har jo valgt Håvard og det kan jo bli artig. De er jo like seriøse og aktivitetssøkende begge to.

Guro velger nok Svein Arne grunnet at de er "der" kjemimessig.

Silje velger garantert Andreas fordi han er rolig og har et beskjedent, men spennende glimt i øyet.

Og som en av mine kompiser sa ang en av de gjenværende frierne til Ola - "Det blir sikkert .............., for Ola er godt vant til å håndtere flesk".

Blir spennende å se.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild har jo valgt Håvard og det kan jo bli artig. De er jo like seriøse og aktivitetssøkende begge to.

Guro velger nok Svein Arne grunnet at de er "der" kjemimessig.

Silje velger garantert Andreas fordi han er rolig og har et beskjedent, men spennende glimt i øyet.

Og som en av mine kompiser sa ang en av de gjenværende frierne til Ola - "Det blir sikkert .............., for Ola er godt vant til å håndtere flesk".

Blir spennende å se.

;)

Fordi om han jobber med griser så betyr ikke det at han ønsker en gris som kone heller!! Jeg tror han velger Astrid. Han sa jo at fysisk likte han henne best :)

(den syns jeg var rimelig slem egentlig, og Ola er rimelig røstlig kar han også)

Da får man heller si like barn leker best istedet for å kalle ene parten gris!

Svein Arne heter Svein Are. Jeg tror likevel hun har et særdeles godt øye til Tore også.

Alle tror jo hele veien at Silje velger Andreas. Ikke så sikkert at hun gjør det. Masse er planlagt slik at vi ikke skal vite hvem som blir valgt.

Jeg tror heller ikke Håvard/Ragnhild blir det mest gnistrende forholdet utav, men vi kan jo ta feil. Ting er ikke alltid som man tror utenfra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest*Elisabeth

eh, det var jo du som trakk inn det med gris. var ikke snakk om noen gris som kone av gjest over her. ærlig talt!

forøvrig tror jeg Guro Og Tore har kommet særdeles godt uttav det til og. er sikker på at det blir dem.

Sijle på sin side velger nok Andreas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Lise_*
Vel, syns Guro står overfor et vanskelig valg neste gang- de to som er igjen hos henne, er jo like sjarmerende begge to. Syns jeg, da.

Men det skjedde noe spesielt mellom henne og Svein Are der ute i skogen.....som om de måtte legge bånd på seg. Og som han sa: "vi hadde jo god kjemi fra starten".

Joda, love is in the air. :)

Svein Are er kjempesøt :hjerter: Han andre friern har nydelige øyne og er kjempesjarmerende:) Blir spennende neste uke!

Er ikke enig.

Jeg synes Svein Are er litt ekkel. Han er så veldig klissete og korrekt. Tore er mye mer mann. Håper hun velger Tore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke enig.

Jeg synes Svein Are er litt ekkel. Han er så veldig klissete og korrekt. Tore er mye mer mann. Håper hun velger Tore.

Enig, Tore er mer mann :)

Endret av Lise_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klissete og korrekt? For en selvmotsigelse. Er vel ikke korrekt å være så klissete.

korrekt for ham siden han er det ;)

Endret av Lise_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viktig informasjon:

Siste episode av Jakten på kjærligheten går onsdag 17 desember.

Dvs. det blir Jakten på kjærligheten to dager etter hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Viktig informasjon:

Siste episode av Jakten på kjærligheten går onsdag 17 desember.

Dvs. det blir Jakten på kjærligheten to dager etter hverandre.

Men det er trist når det er ferdig også. Nesten et helt år til neste gang.... :trist: for det blir vel en neste gang?! Forhåpentligvis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, blir spennende i kveld! Er det siste velging nå?

tror Guro velger Svein Are, de har en utrolig kjemi! Og Silje velger Andreas.:) Har ingen anelse om det blir noe ut av Ragnhild og Håvard.. de er veldig like, men kan det noen gang bli noe følelser der? De flørter ikke, og har ingen form for fysisk kontakt..

Ola tror jeg kanskje velger Astrid, men håper egentlig han velger Dina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lise_*
Klissete og korrekt? For en selvmotsigelse. Er vel ikke korrekt å være så klissete.

Jo jeg synes han er klissete. Og da mener jeg at han er for søt i væremåten sin. Samtidig så er han så korrekt. Det er ikke noe selvmotsigende i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...