hjertesukka Skrevet 18. november 2008 #421 Del Skrevet 18. november 2008 Vel, syns Guro står overfor et vanskelig valg neste gang- de to som er igjen hos henne, er jo like sjarmerende begge to. Syns jeg, da. Men det skjedde noe spesielt mellom henne og Svein Are der ute i skogen.....som om de måtte legge bånd på seg. Og som han sa: "vi hadde jo god kjemi fra starten". Joda, love is in the air. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #422 Del Skrevet 18. november 2008 Svein Are er kjempesøt Han andre friern har nydelige øyne og er kjempesjarmerende:) Blir spennende neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. november 2008 #423 Del Skrevet 18. november 2008 Det gikk som jeg ønsket i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. november 2008 #424 Del Skrevet 18. november 2008 Synes frierne til Silje var så herlige når de hadde dikta sang og greier....kjekke og blide gutter - skulle gjerne hatt de to med i min venneflokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 18. november 2008 #425 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) På god kveld Norge viste de jo et klipp der med Silje og Guro, så fikk de besøk i slutten av innslaget av de nye kjærestene sine, og den armen som ga Silje et glass champagne hadde masse hår. Idag så jeg på armene til Andreas og han hadde ikke synlige hår i det hele tatt, så hva betyr det da? At hun har valgt Ole Jørgen, eller en helt annen? Endret 18. november 2008 av Lise_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 18. november 2008 #426 Del Skrevet 18. november 2008 På god kveld Norge viste de jo et klipp der med Silje og Guro, så fikk de besøk i slutten av innslaget av de nye kjærestene sine, og den armen som ga Silje et glass champagne hadde masse hår. Idag så jeg på armene til Andreas og han hadde ikke synlige hår i det hele tatt, så hva betyr det da? At hun har valgt Ole Jørgen, eller en helt annen? Haha- det la jeg også merke til, men glemte å sjekke armene til Andreas idag. Kanskje det bare er for å villede oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 18. november 2008 #427 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Haha- det la jeg også merke til, men glemte å sjekke armene til Andreas idag. Kanskje det bare er for å villede oss? Kanskje det men armene til Andreas var hvertfall ikke særlig hårete Jeg ble faktisk passet av søsteren til Ole Jørgen da jeg var liten Endret 18. november 2008 av Lise_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 18. november 2008 #428 Del Skrevet 18. november 2008 Kanskje frierne gav glassene omvendt, for å lure. ' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 18. november 2008 #429 Del Skrevet 18. november 2008 Dette med håra på armane la eg også merke til, kanskje litt meir ubevisst enn deg, Lise_ Kan det vere at Silje velger Ole Jørgen? ALT peikar jo i retning av at det vert Andreas... Guro velger Svein Are, medan Ola sitt valg er temmeleg usikkert kva vert utfallet av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. november 2008 #430 Del Skrevet 18. november 2008 Håper silje velger andreas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi Skrevet 18. november 2008 #431 Del Skrevet 18. november 2008 Andreas er helt herlig han har jo "alt"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 18. november 2008 #432 Del Skrevet 18. november 2008 Astrid hos Ola er kjempesøt, men det virker som om alt er morsomt.. Alt kan tulles bort, med en søt latter.. Usikker på seg selv eller? Virker veldig ung syns jeg, hun er jo forsåvidt det også. Dina er kanskje ikke den han føler seg mest tiltrukket av (hvis jeg forstod han rett i dag) men er et fenomenalt husmoremne. Jeg tror han velger Dina, fordi han i tiden fremover vil få sett med av henne siden det bare er to igjen! (Og hun Silje kanskje dominerte litt vel mye) Silje tror jeg velger Andreas, men jeg tviler på at det blir dem forever.. Tror ingen av de to som er igjen er typen for henne. Guro tror jeg velger Svein Are. Uff, han virket litt VEL soft og dramatisk i dag altså, fikk litt inntrykk av at det er et spill fra hans side...! Ragnhild har jo liksom fått vinneren litt før tida, og fikk ikke valgt selv.. Tror ikke det blir noe langvarig mellom dem! Spennende å følge med da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 19. november 2008 #433 Del Skrevet 19. november 2008 Andreas har da hår på armene, han... Se på det første bildet her: Bildeserie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #434 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg synes egentlig Andreas er ganske rar. Han er vel bare 22 eller noe sånt, men høres til tider ut som om han er 50. Jeg er rimelig sikker på at Silje velger ham, men jeg tror ikke det varer spesielt lenge selv om hun tydeligvis er forelsket nå. Svein Are og Tore... Hmmm, den er vrien. To flotte, søte og hyggelige gutter. Svein Are var min favoritt til å begynne med, men nå har jeg virkelig fått sansen for Tore, så jeg håper Guro velger ham. Jeg er imidlertid bombesikker på at hun velger han andre, blant annet på grunn av scenen i skogen i går. Det var tydelig at det var mange følelser involvert. Ola burde velge Astrid. Slik jeg forsto det så føler han seg ikke tiltrukket fysisk av Dina. Det virker litt som om han tenker med fornuften, og det tror jeg ikke kommer til å vare. Jeg tror Ola trenger en litt annerledes type enn Dina. Hun ser forøvrig ut til å bli ganske raskt sjalu når de andre prater med ham. Ragnhild og Håvard - det kommer ikke til å vare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Omega Skrevet 19. november 2008 #435 Del Skrevet 19. november 2008 Det var ikke rare greiene vi fikk se av Ragnhild og Håvard i gårsdagens episode. Kanskje dte ble for mye stillhet dem imellom og TV2 valgte å ikke vise det for å unngå lage pinlig-TV. Skjønner godt at de dro ut på racing eller hva det kalles, og at de skal hoppe falskjerm (?) neste gang. Noe må de jo gjøre for å få litt fart i sakene. Tror det blir monotont for de alene på seteren nå når kuene har dratt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zadja Skrevet 19. november 2008 #436 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg var fornøyd med gårsdagens valg :D Videre tror jeg Guro velger Svein-Are, håper Ola velger Astrid og håper Silje velger Andreas. Var det flere enn med som reagerte på at hun Silje som måtte forlate Ola, var så bombesikker på at den eneste grunnen var at de var for like?? "Da vet jeg hva han tenker. Vi er for like"... Hallo... det kan være flere grunner, eller helt andre grunner. Hun passer ikke akkurat til å være noen gårdskjærring, og det kan være at han bare føler sterkere for de to andre. Jaja... hjalp henne sikkert gjennom skuffelsen å konkludere med at det var det som var grunnen. Jeg håper Ragnhild og Håvard ser selv hvor godt de passer sammen, og at det blir de to. Men sjansene er vel ikke særlig store nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 19. november 2008 #437 Del Skrevet 19. november 2008 Andreas har da hår på armene, han... Se på det første bildet her: Bildeserie jamen det var ikke sånne lyse "usynlige" hår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #438 Del Skrevet 19. november 2008 Både Silje og Guro har sagt at de er stormforelsket. Foreskjellen på de er at Guro ikke har røpt hvem det er, mens Silje har gjort det. Hvis dere ser dette klippet: http://www.tv2underholdning.no/gkn/article2395269.ece og ser ca. 1.10 min inn i klippet, så sier Silje at hun trenger en som kan roe henne ned fordi hun er så livlig, og at han hun er forelsket i utstrålte en helt fantastisk ro. Og i følge tirsdagskveldene og det hun sier der, er i alle fall ikke Ole Jørgen den rolige. Men hun har sagt at det er Andreas. Egentlig så er jeg lei av at TV2 lager innslag som er så ufattelig lette å forstå hvem som er den utvalgte..!! God Kveld Norge er jo verst.. Ellers så er det så mye føleri på gården til Guro at det har tatt helt av hos ALLE. Ragnhild og Håvard får sikkert fine dager med mange aktiviteter, men med fokus på aktiviteter og ikke kjærlighet. Og Ola er en artig kar. Tror han velger Astrid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #439 Del Skrevet 19. november 2008 Var det flere enn med som reagerte på at hun Silje som måtte forlate Ola, var så bombesikker på at den eneste grunnen var at de var for like?? "Da vet jeg hva han tenker. Vi er for like"... Hallo... det kan være flere grunner, eller helt andre grunner. Hun passer ikke akkurat til å være noen gårdskjærring, og det kan være at han bare føler sterkere for de to andre. Jaja... hjalp henne sikkert gjennom skuffelsen å konkludere med at det var det som var grunnen. Hun kan jo selvfølgelig ikke lese tankene til Ola, men de hadde jo snakket sammen og at de kanskje forut for valget om at de var litt for like til at det kunne bli noe mer enn bare vennskap. da er det vel ganske naturlig at Silje konkluderer med at Ola mener de er for like, og at det er derfor han velger henne bort. Jada, det kan være flere grunner, men Hallo, de hadde snakket sammen om likhet som et mulig problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 19. november 2008 #440 Del Skrevet 19. november 2008 Når det gjelder Ola og Silje, så fikk jeg en fornemmelse av at han kanskje syntes hun var vel mye bydame. Da de var på tur, og han hentet vann til kjelen i bekken, så sa hun at "i Oslo har vi vann i kranene, vi" eller noe sånt. Sikkert ment til å være morsomt, men. Tror neppe det gjorde hele utslaget, for det er jo mye vi ikke har sett, men å si DET til en som Ola styrket vel ikke akkurat aksjene hennes. Når det er sagt, så tror jeg han velger Astrid tilslutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå