Omega Skrevet 11. november 2008 #341 Del Skrevet 11. november 2008 Godt mulig mange bare er istand til å forelske seg i en kategori mennesker, men de feste er faktisk istand til å la seg sjarmere og tiltrekke av ulike mennesketyper. Innbilder meg at Ragnhild, som virker som en super person forresten, har inntrykk av at Håvard passer best til beskrivelsen av drømmemannen, slik hun beskrev ham i et tidligere program: maskulin og litt dominant slik at hun ikke blir sjefen i forholdet. Morten er jo en sjarmør, og det er lett å like folk som får en til å le. Kanskje ekstre tiltrekkende å ha noen rundt seg som letter på stemningen når en type som Håvard har en tendens til å dra den ned med sin pompøse væremåte. Skjønner derfor at hun endte opp med to så vidt forskjellige typer. Håvard er forresten en merkelig skrue. Han snakker like pompøst som Morten Harket og ser ut som en slags Lars Monsen-variant. Hadde han hatt personligheten til Monsen og utseendet til Harket hadde det kanskje vært noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Omega Skrevet 11. november 2008 #342 Del Skrevet 11. november 2008 Er det flere som synes at Håvard er sjarmerende? Han er omtrent like sjarmerende som en tømmerstokk. Intetsigende type. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 11. november 2008 #343 Del Skrevet 11. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livbåten Skrevet 11. november 2008 #344 Del Skrevet 11. november 2008 Der mistet Morten mange stjerner i boka mi altså.. De aller fleste faktisk.. Så stor sak han gjør ut av det der da??!! Virket jo nesten anklagende overfor Ragnhild, ble sur på henne fordi Håvard ble valgt med videre.. DET er takken, liksom! Makan til barnslig oppførsel.. Det der kunne han vel tenkt ut på forhånd, og heller trukket seg, enn å sitte der og gjøre seg viktig og kostbar under utvelgelsen.. Nå fikk jeg masse sympati med Ragnhild, ikke lett å være henne heller. Er glad Morten trakk seg, hun fortjener bedre! Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 11. november 2008 #345 Del Skrevet 11. november 2008 163 brukere i skrivende stund. Skal si den sjauen engasjerte folk, hehe. Men enig, dette ble litt for umoden og barnslig oppførsel. Tenker han ikke på at det sitter masse kjekke jenter og ser på- som kanskje kunne tenke seg å sende brev til ham??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ghos Skrevet 11. november 2008 #346 Del Skrevet 11. november 2008 Virker som om han svarte ja, for så å prate med Ragnhild så han kanskje gfreide å overtale henne til å droppe håvard. men siden hun ikke ville det, så bestemte han for å dra! Synd for ragnhild, bra for håvard, flaut for morten... jeg tipper han kommer til å angre seg. dessuten tror jeg nemlig ragnhild likte morten best. morten følte seg sikkert veldig trua av håvard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 11. november 2008 #347 Del Skrevet 11. november 2008 Virker som om han svarte ja, for så å prate med Ragnhild så han kanskje gfreide å overtale henne til å droppe håvard. men siden hun ikke ville det, så bestemte han for å dra! Synd for ragnhild, bra for håvard, flaut for morten... jeg tipper han kommer til å angre seg. dessuten tror jeg nemlig ragnhild likte morten best. morten følte seg sikkert veldig trua av håvard. Helt enig, jeg tror også Ragnhild likte Morten best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 11. november 2008 #348 Del Skrevet 11. november 2008 163 brukere i skrivende stund. Skal si den sjauen engasjerte folk, hehe. Men enig, dette ble litt for umoden og barnslig oppførsel. Tenker han ikke på at det sitter masse kjekke jenter og ser på- som kanskje kunne tenke seg å sende brev til ham??? Ingen fare, han kommer til å bli nedrent av fanpost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 11. november 2008 #349 Del Skrevet 11. november 2008 Jepp, jeg var også inne på tanken om at Morten føler seg truet av Håvard! Håvard har endel sider som appellerer til Ragnhild.. Det vet Morten.. Synd ikke Magnus kom mer frem, han ble helt borte. Han tror eg er en fin blanding av Håvard og Morten. Morsom, rolig og oppegående! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #350 Del Skrevet 11. november 2008 hehe...for en røre...og for noen typer.. på tide med litt seriøs flørting og litt kos snart;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ghos Skrevet 11. november 2008 #351 Del Skrevet 11. november 2008 Synd ikke Magnus kom mer frem, han ble helt borte. Han tror eg er en fin blanding av Håvard og Morten. Morsom, rolig og oppegående! ja, samme tenkte jeg. han virket som en veldig koselig og snill mann med glimt i øyet! kan komme hit til meg han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 11. november 2008 #352 Del Skrevet 11. november 2008 Jepp, jeg var også inne på tanken om at Morten føler seg truet av Håvard! Håvard har endel sider som appellerer til Ragnhild.. Det vet Morten.. At jeg ikke har tenkt på dette før. Det har ikke vært i mine tanker engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #353 Del Skrevet 11. november 2008 Tror hovedgrunnen til at Morten trakk seg var at han så det som ganske realistisk å bli valgt vekk til fordel for Håvard. Alle hadde holdt ut med en Håvard i tre dager hvis de var forelska. Ikke i Håvard altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 11. november 2008 #354 Del Skrevet 11. november 2008 Alle hadde holdt ut med en Håvard i tre dager hvis de var forelska. Jepp. Er man forelska, så holder man ut det utroligste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 11. november 2008 #355 Del Skrevet 11. november 2008 Hvis Ragnhild hadde sagt Morten sitt navn først tror jeg ikke han hadde nølt med å svare ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #356 Del Skrevet 11. november 2008 Hvis Ragnhild hadde sagt Morten sitt navn først tror jeg ikke han hadde nølt med å svare ja. jamen da hadde han bare trukket seg å laget drama etterpå... dert som irriterte meg litt var at ragnhild ikke spurte ham rett ut om han ikke kunne klare å være der 3 dager for hennes skyld. istede ble det bare prat om forholdet mellom håvard og morten. og der trengte det da ikke være noe forhold. De kunne da holdt seg unna hverandre på gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 11. november 2008 #357 Del Skrevet 11. november 2008 jamen da hadde han bare trukket seg å laget drama etterpå... Jaja.. Det var jo det han gjorde, og jeg er sikker på at det hadde skjedd uavhening om han hadde blitt valgt først eller sist. Jeg sier bare at han ikke hadde nølt med å svare ja om han hadde blitt valgt først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desert_rose Skrevet 11. november 2008 #358 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) dette var utrolig ubehagelig å se på....ble kvalm rett å slett. har ikke ord for hva jeg syns om Mortens oppførsel. den var bare beyond alt jeg har sett før. utrolig barnslig. men tror nok han sliter med litt mindreverdighetskomplekser hva det angår selvom han muligens sjuler dette under en 'morsom og utadvent' fasade. det kom tydelig til utrykk i den holdningen han viste mot Håvard. han var en for stor konkurrrent, noe han ikke tålte. tror ikke han følte seg så ønska (i sitt hode) som Håvard~som mer åpenbart var en bedre match til Ragnhild. Morten trenger virkelig å komme over seg selv. . . Endret 11. november 2008 av desert_rose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #359 Del Skrevet 11. november 2008 Tror faktisk ikke Ragnhild likte Morten så mye bedre enn Håvard. Da hadde hun nok ikke valgt å ta med Håvard videre etter den praten hun og Morten hadde sammen tidligere på dagen. Tror hun rett og slett likte begge to, men ikke hadde spesielle følelser for noen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #360 Del Skrevet 11. november 2008 Har forståelse for reaksjonen hans, og jeg tror han virkelig liker Ragnhild.. og hater Håvard. Tanken på at hun i det hele tatt liker en person han selv avskyr gjør at det blir en selvmotsigelse for han å bli med videre. Men han uttrykker seg ganske dårlig, så hele affæren blir ganske barnslig, ikke tvil om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå