Gjest gg Skrevet 11. november 2008 #321 Del Skrevet 11. november 2008 Morten kan jo ikke legge premissene for Ragnhild- det burde han jo forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 11. november 2008 #322 Del Skrevet 11. november 2008 Herregud er det mulig.... Morten er jo bare helt tragisk...... Han reiser hjem fra ei jente han liksom liker fordi han ikke tåler konkurrenten sin, herregud er det mulig.... Haha dette blir bare dumt Nå vil han ikke ta han i hånda en gang, nei herregud så tragisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gir Skrevet 11. november 2008 #323 Del Skrevet 11. november 2008 Det må ha skjedd mer på den gården enn vi har sett, siden Morten dro. Men urettferdig av han å først si ja og så nei, så var det bare en igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. november 2008 #324 Del Skrevet 11. november 2008 Hva skjedde med valget til Guro?? Kommer det ikke før neste uke?? Nei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Scully_* Skrevet 11. november 2008 #325 Del Skrevet 11. november 2008 MissBradshaw skrev: Jeg blir litt oppgitt over Morten. Kan ikke han bare konsentrere seg om at han er der for Ragnhild sin skyld. Glem Håvard! Lilleulv skrev: Ja, herregud hva er det han Morten driver med nå da?? Han holder vel ut dette her for Ragnhilds skyld... Synes han driter seg ut nå altså. Ehhh.... han var med på dette fordi han var interessert i Ragnhild! Også står han igjen som en av to utvalgte til slutt. Og da trekker man seg fordi man ikke liker motstanderen?????? Hallo??????? Ok så synes han det er pyton å skulle være i hus med Håvard i tre dager til. Men du verden da!!!! Holder man ikke ut det om man er forelsket eller ærlig interessert i den det handler om å bli kjent med - nemlig Ragnhild!!!!!! Nei, nå syntes jeg at Morten helt mistet fokus på hvorfor han var der...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 11. november 2008 #326 Del Skrevet 11. november 2008 Herregud! For en ellevill sutrekopp den derre Morten er! Oppfører seg som en skikkelig sjalu unge! Men siden han ikke var interessert i å bo sammen med dama og Håvard i noen dager til - så var han kanskje ikke så forelska/interessert i utgangspunktet (selv om oppførselen tilsier det motsatte)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 11. november 2008 #327 Del Skrevet 11. november 2008 Mischa skrev: enig.. Jeg liker Morten godt, men syns kanskje han drar det litt langt med konflikten med Håvard. Hvis han virkelig liker Ragnhild så burde han jo bite tennene sammen og holde ut. Jeg synes også han absolutt burde bite tennene sammen og heve seg over konflikten. Han burde jo være glad for at Ragnhild vil ha han med seg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livbåten Skrevet 11. november 2008 #328 Del Skrevet 11. november 2008 Litt av en oppførsel på han fyren gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Scully_* Skrevet 11. november 2008 #329 Del Skrevet 11. november 2008 MissBradshaw skrev: Hva skjedde med valget til Guro?? Kommer det ikke før neste uke?? Nei!!! Nei Guro og Ola skulle ikke gjøre noen valg denne uka - men neste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 11. november 2008 #330 Del Skrevet 11. november 2008 Jaja, da ble det vel isprinsen og isdronningen da... Dessuten passet ikke Ragnhild og Morten sammen så da var det like greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #331 Del Skrevet 11. november 2008 Haha, jeg måtte le etter at de to gutta hadde dratt fra setra. Da sto Ragnhild og Håvard igjen, det var helt stille, og så sier Håvard "Jaja, da var det oss to da". Og så blir det helt stille igjen. Snakk om å bomme stygt, Ragnhild. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #332 Del Skrevet 11. november 2008 Må legge til at jeg synes Morten oppførte seg barnslig. Men jeg har sjelden sett mer stuckup og kjip fyr som ser mer ned på andre enn Håvard, så jeg forstår at det er irriterende å bo sammen med ham i to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. november 2008 #333 Del Skrevet 11. november 2008 Gjest skrev: Haha, jeg måtte le etter at de to gutta hadde dratt fra setra. Da sto Ragnhild og Håvard igjen, det var helt stille, og så sier Håvard "Jaja, da var det oss to da". Og så blir det helt stille igjen. Snakk om å bomme stygt, Ragnhild. Håvard er sikkert litt glad for det! Ha Ragnhild for seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #334 Del Skrevet 11. november 2008 jøss - 92 brukere på denne siden nå!! Enig i det med isprinsesse og isprins - de passer sikkert ganske bra sammen så voksne som de er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 11. november 2008 #335 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) 136 stykker i tråden, det koker Har det falt dere noe inn? Om Ragnhild liker Håvard like godt som Morten, og for noen motpoler de to er, at nettopp pga dette syns han det er rart å bli igjen?? Skjønner? Liker ikke dere en type menn? De er jo som natt og dag. Men som dere sier: Morten var rett og slett ikke nok interessert. Det var null kjemi mellom dem. Han trenger ei mer livlig jente Dessuten har vi sett en brøkdel. Det er sikkert ikke kult å henge sammen hele døgnet om det er dårlig kjemi. edit: måtte endre antall brukere i denne tråden Endret 11. november 2008 av Lissi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 11. november 2008 #336 Del Skrevet 11. november 2008 Der mistet Morten mange stjerner i boka mi altså.. De aller fleste faktisk.. Så stor sak han gjør ut av det der da??!! Virket jo nesten anklagende overfor Ragnhild, ble sur på henne fordi Håvard ble valgt med videre.. DET er takken, liksom! Makan til barnslig oppførsel.. Det der kunne han vel tenkt ut på forhånd, og heller trukket seg, enn å sitte der og gjøre seg viktig og kostbar under utvelgelsen.. Nå fikk jeg masse sympati med Ragnhild, ikke lett å være henne heller. Er glad Morten trakk seg, hun fortjener bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 11. november 2008 #337 Del Skrevet 11. november 2008 Hihi, nærmere 150! Men har man i det hele tatt sett hva som egentlig skjedde mellom Håvard og Morten, eller er det bare en slags personlighetsmotsetning? Det så jo ut til å være ganske ensidig også, så jeg klarrte ikke helt å plukke opp konflikten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 11. november 2008 #338 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Er det flere som synes at Håvard er sjarmerende? Endret 11. november 2008 av *smak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. november 2008 #339 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg synes også synd på Ragnhild. Det virket som om hun likte Morten veldig godt. Det virket som om hun prøvde å si det til han når de hadde en praten før valget. Men kanskje hun liker Håvard best?? Hvem vet?! Men for hennes skyld så håper jeg jo at Håvard blir kjæresten hennes. Men jeg må innrømme at jeg har mine tvil. Jeg LIKTE morten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 11. november 2008 #340 Del Skrevet 11. november 2008 Hallo, går det an. Morten kan jo ikke bestemme hva Ragnhild skal gjøre. Hun må jo velge det som er best for henne. Syntes nesten synd på henne under utvelgelsen. Enten svarer man ja til å være med videre, da kan man prøve å heve seg over konkurenten sin. Eller så svarer man nei og drar hjem. Er jo teit og først si ja, så vente en stund for å så stikke hjem. Jeg likte Morten godt fra dag 1 omtrent, men nå har han fått minus i boka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå