Elbereth Skrevet 8. november 2008 #281 Del Skrevet 8. november 2008 Synes det så veldig lovende ut på sist episode da Guro og Tore hadde vært og dykket og satt og koste seg med kaffe i kveldssola. Romantisk øyeblikk, og ingen av dem hadde det travelt med å komme seg hjem... Håper hun velger ham. Er noe med Svein Are jeg ikke helt liker, men vet ikke hva. Håper Ola velger Dina, evt Astrid. Men jeg er litt redd Astrid blir litt for ung for ham. Hun østlendingen tror jeg ville fått problemer med å bo langt unna byen... Av de tre Silje har igjen, liker jeg Jonas best. Synes absolutt ikke at Andreas er kjekk, og han gitarfyren er jo bare rar. Men stakkars den som skal høre på Siljes knegging resten av livet Ragnhild har jo et problem. Hun er forhåpentligvis ikke så kjedelig som hun virker. Morten er sannsynligvis ikke bare morsom, og jeg håper virkelig Håvard ikke er så utrolig tørrpinn som han virker på tv, men der er jeg virkelig usikker... Har en mistanke at den stakkars jenta som ender opp med ham aldri får slappe av på sofaen med rødvin og sjokolade. Han virker fullstendig kostholds- og treningsfiksert. Tror ikke Ragnhild finner kjærligheten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 8. november 2008 #282 Del Skrevet 8. november 2008 Tråden er nå delt. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 8. november 2008 #283 Del Skrevet 8. november 2008 Det blir et innslag med Ragnhild i "Godkveld Norge" i kveld, blir spennende å se henne i en annen setting! Kanskje vi kan få et annet inntrykk av henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 8. november 2008 #284 Del Skrevet 8. november 2008 Det blir et innslag med Ragnhild i "Godkveld Norge" i kveld, blir spennende å se henne i en annen setting! Kanskje vi kan få et annet inntrykk av henne Det må jeg få med meg, blir morsomt å se hvordan hun er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 9. november 2008 #285 Del Skrevet 9. november 2008 Det innslaget var bare teit! Fikk ikke et annet inntrykk av henne i det hele tatt. Det må mer til enn å vise seg i bikini liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 9. november 2008 #286 Del Skrevet 9. november 2008 Hvordan var hun da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 9. november 2008 #287 Del Skrevet 9. november 2008 Hun var på spa og "slappet av" i boblebad i bikini med en drink. Det så utrolig påtatt ut, hun virket ikke bekvem. Og hun virket like traust som hun framstår i JPK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 9. november 2008 #288 Del Skrevet 9. november 2008 Det innslaget var bare teit! Fikk ikke et annet inntrykk av henne i det hele tatt. Det må mer til enn å vise seg i bikini liksom. Jeg fikk heller ikke noe bedre inntrykk av henne. Så hun er sikkert like tørr og kjedelig som hun fremstilles på tv. Ble nesten skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #289 Del Skrevet 9. november 2008 En oppsummering så langt: Silje: Velger nok Andreas. All redigering så langt legger opp til det: Vi fikk vite at han var favoritten i utgangspuktet, ved alle utvelgelsene har vi sett hvor nevøs han har vært (noe som skaper sympati hos seerne), det ble mest fokusert på ham på "mini-daten" på gården og vi fikk se ham briljere i pumpehusbygging. Dessuten vet vi nå at han er den foretrukne svigersønn! Tror nok også at han er den som har mest følelser for Silje. Den neste som ryker der i gården, er nok Jonas. Ole Jørgen blir nok lett å vrake fordi han er blitt venn med Andreas og derfor unner ham "seieren". Ola: Vanskeligere å forutse. Det legges vel litt opp til at vi skal tro at det blir Astrid, men jeg tipper faktisk at han velger Silje. Hun virker tøff og selvstendig og takler nok overgangen til livet på landsbygda bedre enn de vil ha oss til å tro. Ettersom hun føler stor omsorg for mennesker, vil hun nok sikkert like å jobbe med dyr, også. Hva slags gummistøvler hun bruker i fjøset, har lite med saken å gjøre! Dessuten er hun på samme stadium i livet og har dertil motorsykkellappen........ Guro: Fokuset var først på Svein Are, men nå vil de at vi skal tro at det blir Tore... De har vist en "Hjemme hos"-reportasje om Tore, så det blir kanskje ham. Dette er en kar som Guro kan dele interessen for sjøen med! Men så var det Svein Are, da. Fikk med meg et sted at Guro spiller fiolin, og Svein Are er tydeligvis musikkutdannet. Hvordan vil det fungere med Tore og fiolinøvinger? Tipper det blir Svein Are, jeg. (Men jeg er veldig usikker!) Åsmund ender nok opp som en god venn hun også kommer til å ha kontakt med i framtida. Ragnhild: Henne føler jeg stor sympati for! Hun har endt opp med to gutter som er svært ulike, men som også har noe felles: De krever stor plass og har et velutviklet konkurranseinstinkt! De som har redigert denne serien, har nok koset seg med å sette sammen de "rette" klippene for oss seere, ja. Håvard er naturlig nok mer voksen enn Morten. Tror nok han egentlig er en snill mann som gjerne vil at alle skal ha det bra, men det spørs om han ikke har vent seg til et liv der han kan fokusere ekstremt mye på egne behov. Det spørs hvordan disse behovene lar seg kombinere med gårdsdrift. Bondeyrket er som kjent ikke det mest fleksible! Jeg er redd Ragnhild fort kan komme i andre rekke, hvis hun velger ham! Morten blir nesten kun framstilt som klovn, og det kan virke som om Ragnhild har ham med som trivselsskaper! Jeg håper, og tror, likevel at Morten har noen dypere sider. Dessuten er han vant til å jobbe ute og er nok også mer handy enn Håvard, så jeg tror nok han passer bedre til å drive gård. Ragnhild snakket i introduksjonen om at hun ønsket å kombinere gårdsdriften med "Grønn omsorg", -dvs å ta imot f.eks barn som trenger litt ekstra oppfølging fysisk/sosialt/etc. Utadvendte Morten ville sikkert funke kjempebra i en slik setting! Velger hun Morten, vil hun få en bra medarbeider, men hun vil nok også måtte svelge en del kameler. Hun virker mer teoretisk anlagt enn ham, og dessuten er hun nok (enn så lenge) mer voksen enn ham! Magnus, stakkar, faller mellom to stoler. Egentlig tror jeg han er den mest perfekte matchen i lengden: Snill og grei, en god lytter, sikkert flink med barn, rolig, handy, allsidige interesser, glimt i øyet og utdanning som harmonerer med gårdsdrift. -Men det ser ikke Ragnhild. Hvis ikke Morten blir for pågående med det å få bekreftelse fra Ragnhild, tror jeg hun velger ham! Det blir spennede å se hva som skjer på tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #290 Del Skrevet 9. november 2008 Sitter og ser på reprisen nå. Håvard er rett og slett en ufordragelig fyr. For all del, det er greit hvis han er avholdsmann, eller hvis han rett og slett bare drikker alkohol ved veldig spesielle anledninger. Men snakk om å være stemningsdreper når Magnus foreslår å kjøpe en flaske vin for å kose seg med den utover kvelden. "Jeg synes et glass kaldt vann er godt, jeg" og så snurper han munnen sammen. Hvorfor ikke bare si "Ja, det hadde da vært hyggelig" og så heller ikke drukket noe selv? Han er så vanvittig prippen! Ekkel synes jeg faktiks han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraxas Skrevet 10. november 2008 #291 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) [..... Endret 10. mai 2010 av Abraxas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 10. november 2008 #292 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg fikk heller ikke noe bedre inntrykk av henne. Så hun er sikkert like tørr og kjedelig som hun fremstilles på tv. Ble nesten skuffet. Mhm, så så lovende ut på reklamen for God kveld Norge, så nesten litt livlig ut der hun satt i boblebadet med en drink og sprutet vann .. Legger hun så beslag på seg selv, eller er hun bare mon tro? Jeg tror dialekten hennes ødelegger litt for henne med at hun virker litt mer traust.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 11. november 2008 #293 Del Skrevet 11. november 2008 Blir noen sendt hjem i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 11. november 2008 #294 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg tror Morten stikker i dag Tror han får nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 11. november 2008 #295 Del Skrevet 11. november 2008 Hva syns dere om skjegget til Ola? Er ikke så begeistret for skjegg. Tenkte på det da de var i slakteriet, det var viktig for jentene å dekke til håret med hodeplagg, men hva med det skjegget da? Ekkelt. Enig. Syns det er utrolig tøft av dem alle å stille opp. Jeg hadde aldri i livet gjort det samme. Tenk på alle som skal kommentere deg og ditt utseende, oppførsel osv. Huff! (slik som vi gjør nå). Huff ja, slik som vi gjør nå! "jeg synes hun er litt for sånn og han er litt for sånn". Det er knalltøft å stille opp på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 11. november 2008 #296 Del Skrevet 11. november 2008 Noen som har lest Se og Hør? Står at en av frierne til Ragnhild stakk av fra gården - hva var det for no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 11. november 2008 #297 Del Skrevet 11. november 2008 Gleder meg til å se dagens episode - noen som vet når den blir lagt ut på web tv? Jeg jobber dessverre i kveld Jeg tipper at parene blir: Silje og Andreas Guro og Svein Are Ola og Dina Ragnhild og Magnus Hvem tror dere blir sendt hjem i dag? Jeg tror Silje sender hjem Jonas, Guro sender hjem Åsmund, Ola sender hjem Silje og Ragnhild sender hjem Morten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 11. november 2008 #298 Del Skrevet 11. november 2008 Noen som har lest Se og Hør? Står at en av frierne til Ragnhild stakk av fra gården - hva var det for no? Oj, nå ble jeg nysgjerrig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #299 Del Skrevet 11. november 2008 Håvard er så tørr at han kan selvantenne, men jeg har litt sansen for at han plager øl og sjokoladegutta.. Silje har store fordeler, men en fæl latter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 11. november 2008 #300 Del Skrevet 11. november 2008 Noen som har lest Se og Hør? Står at en av frierne til Ragnhild stakk av fra gården - hva var det for no? Fortell fortell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå