Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Oppdatering på kva eg kjem til å verte resutatet av denne jakten:

Silje velger garantert Andreas

Guro velger mest sannsynleg Svein Are

Ola velger....Dina (har lyst at han skal velge Astrid)

Ragnhild MÅ velge Håvard (ho kan berre ikkje velge Morten fordi eg er redd han vert "smitta" av gamlisfaktene hennar).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så klipp fra videodagbøker.

Morten er så søt!

"Æ veit itj korr æ ska jør av mæ... Stilt og rolig hær ætter kl 23... Man ska itj såv bort dæm timan vettu!

Men det har vært en fin dag. Si oss fornøyd me den!"

Litt oppgitt over at alle la seg tidlig unntatt han. Men det hadde allikevel en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild er ikke så kjip som de fleste her skal ha det til :sur:

Men Håvard er kjip. Like kjedelig som å se gresset gro. Og kanskje han blir en galning visst han kommer inn i hverdagslige problemer, så stiv i trynet som han er når han er blid...

Endret av Lise_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten er jo kjempeherlig. Tror nok han kan være seriøs også, men at det blir vist mest av moro-Morten.

Og Andreas er jo så fiiiin! Han vil jeg ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns faktisk at ingen av jentene passe til Ola.

Mitt førsteinntrykk av alle de tre gjenværende er at de ikke går inn i dette med hjertet slik som Ola gjør.

Ragnhild liker jeg, tøff dame - håper hun velger en av de to morsomme karene ... ikke han Håvard selvom de har flest felles interesser, så er han jo DØNN kjedelig.

silje er vel hu fra vestlandet? Klarer ikke den dama - grøsser langt nedover ryggen hver gang hun begynner å fnise og er nødt for å skru ned lyden. Unner ingen av de mannfolka å bli valgt :P

Sandefjordsjenta er søt, dog litt "adhd`er" med at hun prater litt for fort og ikke alltid like lett å få med seg alle ordene alltid hehe.

Håper hun velger han fra sandefjord eller han dykkeren. Sistemann ser altfor tafatt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marlo skrev:
Syns faktisk at ingen av jentene passe til Ola.

Mitt førsteinntrykk av alle de tre gjenværende er at de ikke går inn i dette med hjertet slik som Ola gjør.

Nei, ikke hun Oslo-dama i hvert fall...jeg husker ikke hva alle disse folka heter, jeg. Hun som ikke er Dina eller Astrid. Ser for meg at hun ville gått lei av å bo på gård på et såpass avsidesliggende sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

caskr skrev:
Nei, ikke hun Oslo-dama i hvert fall...jeg husker ikke hva alle disse folka heter, jeg. Hun som ikke er Dina eller Astrid. Ser for meg at hun ville gått lei av å bo på gård på et såpass avsidesliggende sted.

Nei, hu Oslo dama vil nok gå lei av det stedet etter en stund. Tror hun er litt for avhengig av byen.

Dina prøver for hardt, og virker ikke helt god. Klarer ikke sette fingeren på det, det er bare noe rart med henne.

Om han skulle velge noen så må det bli tredjemann...mulig det er Astrid ... iallefall hun som var med Ola og handlet i siste program.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at mange er begeistret for Morten. Jeg synes han bare virker dum. Skjønner ikke hvorfor Ragnhild har dratt med seg de to hobbitene- passer ikke til henne overhodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jt skrev:
Jeg ser at mange er begeistret for Morten. Jeg synes han bare virker dum. Skjønner ikke hvorfor Ragnhild har dratt med seg de to hobbitene- passer ikke til henne overhodet!

Jeg tror hun har godt av dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle de der virket håpløse...keitete.

Så en episode der de var i en hytte, så ville en ta et glass vin. De måtte stemme over det!!! Om de kunne ta et glass rødvin til maten. Det endte med at ingen kunne drikke vin...snakk om håpløst!

Ellers virker de alle veldig uerfarne, som om de ikke har opplevd så veldig mye her i livet. Men men, de må få et show de og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder Ragnhild og Ola sine friere, så syns jeg egentlig det er ingen av dem som kan føre til "match made in Heaven".

Men vi kan bli overrasket. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple skrev:
Morten er jo kjempeherlig. Tror nok han kan være seriøs også, men at det blir vist mest av moro-Morten.

Det kan tenkes. Og kanskje mest av kjedelig-Håvard også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjertesukka skrev:
Når det gjelder Ragnhild og Ola sine friere, så syns jeg egentlig det er ingen av dem som kan føre til "match made in Heaven".

Men vi kan bli overrasket. :)

Det er noe jeg tror vi blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske stygt.

Liker ikke skjegg i det hele tatt jeg da - men det skjegget der er voldsomt. Om han ikke tar det helt bort, så burde han kanskje tenke på å stusse det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det var mest sagt i spøk for å få tråden på skinner, så syns jeg også at slike skjegg må trimmes godt for å være fine. Egentlig liker jeg ikke skjegg, med noen få unntak.

- Det er liksom ikke bare å la det gro vilt. Men la merke til at han barberte seg nøye sist - da de skulle ha fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  hjertesukka skrev:
Selv om det var mest sagt i spøk for å få tråden på skinner, så syns jeg også at slike skjegg må trimmes godt for å være fine. Egentlig liker jeg ikke skjegg, med noen få unntak.

- Det er liksom ikke bare å la det gro vilt. Men la merke til at han barberte seg nøye sist - da de skulle ha fest.

:yvonne:

lllll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjertesukka skrev:
Hva syns dere om skjegget til Ola?

:fnise:

Hehe, jeg synes ikke det er noe særlig. Det er imidlertid finere nå enn det var i introepisodene - da var det jo kjempelangt! Ola er definitivt ikke min type, men jeg forstår at jentene blir sjarmert av ham. ;) Det virker som en snill mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer nesten ikke vente til tirsdag! :fnise:

Synes Bonderomantikk er utrolig lett og morsom underholdning med vanlige, hyggelige folk. Jeg tror absolutt Guro finner den store kjærligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maddemor skrev:
Jeg klarer nesten ikke vente til tirsdag! :fnise:

Synes Bonderomantikk er utrolig lett og morsom underholdning med vanlige, hyggelige folk. Jeg tror absolutt Guro finner den store kjærligheten!

Enig. Syns det er utrolig tøft av dem alle å stille opp. Jeg hadde aldri i livet gjort det samme. Tenk på alle som skal kommentere deg og ditt utseende, oppførsel osv. Huff! (slik som vi gjør nå).

Ja, Guro blir vel kanskje den heldigste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...