henine Skrevet 4. november 2008 #241 Del Skrevet 4. november 2008 Silje bare flirer og ler hele tiden, syns det er litt slitsomt med den latteren heeele tiden! Er det bare meg som tenker sånn? Jeg liker Guro og Ola best jeg av bøndene:) Neida, det er ikke bare du som tenker sånn. At hun ler omtrent konstat er utrolig slitsomt og irriterende. Jeg liker forresten også Guro og Ola best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 4. november 2008 #242 Del Skrevet 4. november 2008 Hallo Antigartner og Henine Veldig godt å høre at dere er enige med meg i den latteren til Silje som dukker opp i tide og utide.....og at det ikke er bare jeg som får "fnatt" av den/det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rangi Skrevet 4. november 2008 #243 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg må bare si at jeg syns virkelig Morten er en super kar. Jeg lo godt da han sa "æ vill ha nåinj øller". Håvard virker jo altfor seriøs, huff, tenkt å ta seg selv så høytidelig hele tiden. Heia Morten!! Også syns jeg han Anders hos Silje er snasen- hvis hun ikke vil ha han så kan hun fint sende ha hit:) Hos de andre har jeg egentlig ingen favoritter, blir artig å se hva som kommer ut av årets sesong til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 4. november 2008 #244 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg må bare si at jeg syns virkelig Morten er en super kar. Jeg lo godt da han sa "æ vill ha nåinj øller". Håvard virker jo altfor seriøs, huff, tenkt å ta seg selv så høytidelig hele tiden. Heia Morten!! Også syns jeg han Anders hos Silje er snasen- hvis hun ikke vil ha han så kan hun fint sende ha hit:) Hos de andre har jeg egentlig ingen favoritter, blir artig å se hva som kommer ut av årets sesong til slutt. Helt enig i alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 4. november 2008 #245 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg må bare si at jeg syns virkelig Morten er en super kar. Jeg lo godt da han sa "æ vill ha nåinj øller". Håvard virker jo altfor seriøs, huff, tenkt å ta seg selv så høytidelig hele tiden. Heia Morten!! Også syns jeg han Anders hos Silje er snasen- hvis hun ikke vil ha han så kan hun fint sende ha hit:) Hos de andre har jeg egentlig ingen favoritter, blir artig å se hva som kommer ut av årets sesong til slutt. Jeg må nok og si meg enig i alt dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 4. november 2008 #246 Del Skrevet 4. november 2008 Hun Ragnhild dama virker utrolig kjedelig og tørr - ikke mye livat dame syns jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 4. november 2008 #247 Del Skrevet 4. november 2008 Hun Ragnhild dama virker utrolig kjedelig og tørr - ikke mye livat dame syns jeg.... Enig der, helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 4. november 2008 #248 Del Skrevet 4. november 2008 Hun Ragnhild dama virker utrolig kjedelig og tørr - ikke mye livat dame syns jeg.... Jeg synes hun har myknet mer opp i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 4. november 2008 #249 Del Skrevet 4. november 2008 Silje bare flirer og ler hele tiden, syns det er litt slitsomt med den latteren heeele tiden! Er det bare meg som tenker sånn? Jeg liker Guro og Ola best jeg av bøndene:) Helt enig jeg også... ---- Vedr. Morten; morsom og festlig for ei uke eller ti, eller som venn... Men et helt liv som ektemann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. november 2008 #250 Del Skrevet 4. november 2008 Slenger meg på og er enig i alt. Tror jeg... Ragnhild er kjedelig Silje ler for mye Og jeg liker Ola og Guro best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraxas Skrevet 4. november 2008 #251 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) .... Endret 10. mai 2010 av Abraxas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alicia2 Skrevet 5. november 2008 #252 Del Skrevet 5. november 2008 En av tingene JEG syns er morsomt ,er hvor vanvittig like to av Ragnhilds friere er!! Morten og Magnus- jeg klarer ikke se forskjell på dem,de kunne vært tvillinger! Men de er da ganske så sjarmerende typer,begge to! Spennende å se hvilke valg bøndene tar til slutt,og ikke minst-om det blir noen forhold å bygge videre på ,eller om det ender med bare vennskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 5. november 2008 #253 Del Skrevet 5. november 2008 Fikk skikkelig ekkel følelse av Håvard i dag, liker han mindre og mindre. Virker som han driver med hersketeknikker i forhold til de andre, og da spesielt mot Morten, siden det er han som faktisk uttrykker noen meninger. Hadde blitt gal av å tilbringe tid med Håvard, så utrolig lite humor og selvironi, det eneste som er akseptabelt å drive med er liksom trening, jakt, vanndrikking og tidlig til sengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 5. november 2008 #254 Del Skrevet 5. november 2008 Akk, ja. Håvard virker som den der nedlatende typen jeg bare ikke *klarer*. Men som noen har sagt lenger opp i tråden; han passer sammen med Ragnhild, så kan de kjede seg i lag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 5. november 2008 #255 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg tror kanskje Ragnhild har en personlighet som ikke kommer så godt frem på TV. Synes absolutt hun har humor og godt humør, og hun virker utrolig sympatisk. Frierne hennes er et kapittel for seg! Ser at alle andre mener Håvard er kjedelig også. Jeg gjesper nesten når han åpner munnen, for han høres så utrolig behersket og kjedelig ut hver eneste gang. Det virker nesten ikke ekte. Det er greit å være treningsnarkoman og voldsomt opptatt av eget kosthold, men det virker som han er litt nedlatende mot de andre, da spesielt Morten, når de viser andre tendenser (les: øltørst ). Jeg ser ikke nødvendigvis behovet for å drikke alkohol ved hver eneste anledning som byr seg, men jeg ble VELDIG overrasket over at Håvard og co synes det var helt uhørt og fremmed at de skulle kunne kose seg med noen glass vin og øl på kvelden. Jeg tipper Ragnhild står igjen med Håvard tilslutt, men at det ikke blir kjærlighet. Jeg tror hun trenger en som er litt varmere og "livligere" som hun selv sa. Ellers er Silje min favorittbonde, hun virker så koselig. Synes bare latteren hennes er søt, jeg! Andreas virker for ung for henne. Synes faktisk han er litt rar. Så kanskje det blir Jonas som står igjen til slutt? Så forresten i går at hun er prikklik mammaen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 5. november 2008 #256 Del Skrevet 5. november 2008 Som vanlig er jeg enig med det som er skrevet her. Når det gjelder Ragnhild og hennes valg, så tror jeg ingen av dem passer sammmen med henne på lengre sikt. Å ha det gøy en kveld/en uke innebærer noe helt annet enn å velge en fast partner. Hvis hun velger Håvard, skal hun jammen få noe å bryne seg på. Jeg unner ikke min verste fiende å ha en korrigerende, nedlatende helsefreak i livet sitt. Syns nesten synd på han som måtte trygle og be om å få seg ei øl, omtrent. Men får vi riktig bilde av situasjonen? Litt mer avslappa stemning hos de andre bøndene Men følte med Dina da hun plutselig ble stående der alene med vennegjengen til Ola. De kunne kanskje lest situasjonen bedre og vært mer inkluderende.....men igjen; hva er klippet og laget til for at vi skal synes det er spennende å følge med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 5. november 2008 #257 Del Skrevet 5. november 2008 Fikk skikkelig ekkel følelse av Håvard i dag, liker han mindre og mindre. Virker som han driver med hersketeknikker i forhold til de andre, og da spesielt mot Morten, siden det er han som faktisk uttrykker noen meninger. Hadde blitt gal av å tilbringe tid med Håvard, så utrolig lite humor og selvironi, det eneste som er akseptabelt å drive med er liksom trening, jakt, vanndrikking og tidlig til sengs. Helt enig! "Jeg synes det er godt med et glass vann", prøv å vær litt mer "traust" og se om det går ann.. Virket nesten som om de var på en helsefarm eller noe.. Hvorfor var det bare Ola som hadde fest? Før har jo alle bøndene hatt fest i samme episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #258 Del Skrevet 5. november 2008 Var det ingen som gikk ut i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 5. november 2008 #259 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg tror: Silje-Andreas Guro-Tore Ola-Astrid (men Dina står høyt i kurs hos han) Ragnhild-Magnus Så får vi se:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #260 Del Skrevet 5. november 2008 Blir som de fleste andre helt sprø av å se på Håvard. Han er kjekk av utseende, men så utrooolig nedlatende og fiksert på kosthold og trening. Stakkars den som ender opp med ham, blir ikke lett å skeie ut med en sjokoladebit da nei. Synes Morten (er det det trønderen heter?) er sjarmerende og veldig kjekk. Tror kanskje ikke han er riktig så fjollete som han virker, det blir nok klippet til litt. Tror ikke Ragnhild finner kjærligheten ennå... Guro håper jeg velger Tore, han virker som en knakende kjekk kar. Ola håper jeg velger Dina, eventuelt Astrid. Følte med Dina i går da hun ble stående alene med alle vennene. Ble skuffet over at de ikke var litt mer inkluderende og ba henne sette seg og snakket litt med henne. Da Ola kom inn fikk jeg lyst til å kaste meg om halsen hans, så lettet ble jeg på Dinas vegne. Ola blir også bare mer og mer sjarmerende. Ham kunne jeg godt bli veldig glad i... Håper Silje velger Andreas. Av de tre hun har igjen er han den beste. For hans del håper jeg hun ikke er like fjolle-fnisende hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå