Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Ragnhild trenger en munter kar

Ragnhild passer kanskje godt sammen med Håvard. Dette grunnet i interesser og seriøsitet.

Men Morten sier det godt i dagens episode - at Håvard spiller et spill - at det ikke går an å være slik som Håvard hele tiden. Og det er det lett å se. Alle tar jo på seg en form for maske - men for Håvard sin del så er det alt for tydelig. Bare hør på stemmeleiet og måten han er på - det blir rett og slett alt for fromt og "riktig".

Morten er den morsomste og skal vi være ærlige så er kontrastene mellom den Morten som blir vist på TV og den Ragnhild som blir vist på TV ganske stor. Men så må vi ta i mente at Ragnhild også spiller en rolle - ganske tilbakeholden som sådan. Håvard er for prektig. Men så har vi sistemann.

Jeg tror at Raghnhild ikke blir forelsket i noen av de. Og velger å dra på tur sammen med en som det kan være trivelig å reise sammen med på tur. Og da blir det ikke Håvard, men den av de to andre som blir igjen etter neste utvelgelse.

Guro har jeg et godt inntrykk av, likeså Ola - mens Silje er det mye av bare - dvs. mye panne, mye latter og masse pupper.

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest antigartner
  Ragnhild trenger en munter kar skrev:
Jeg tror at Raghnhild ikke blir forelsket i noen av de. Og velger å dra på tur sammen med en som det kan være trivelig å reise sammen med på tur. Og da blir det ikke Håvard, men den av de to andre som blir igjen etter neste utvelgelse.

Guro har jeg et godt inntrykk av, likeså Ola - mens Silje er det mye av bare - dvs. mye panne, mye latter og masse pupper.

M

Jeg tror heller ikke at Ragnhild finner kjærligheten på TV. Jeg synes ikke hun virker så utrolig kjedelig som mange andre tydeligvis gjør, men hun virker både seriøs, reflektert og litt sjenert (eller reservert). Disse egenskapene gjør henne neppe til den mest sjarmerende i et TV-program som krever at folk byr ganske mye på seg selv.

Jeg fikk et ganske nytt inntrykk både av Ragnhild og av Magnus idag i den delen der de var ute i robåt.

Og Guro blir jeg ikke klok på! Ikke frierne hennes heller, for den del. :riste:

Edit:

Jeg går litt i surr i navnene her, jeg.

Det er jo Silje og hennes friere jeg ikke blir klok på.

Endret av antigartner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håvard er jo en skikkelig tørrpinn. Greit han kan litt og alt det der, men fy så kjedelig og seriøs. Med Morten smiler jo faktisk Ragnhild sånn på ordentlig.

hmm... vrien den der. Digget bekledningen til Magnus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gyda skrev:
Finnmark Dagblad har i alle fall allerede avslørt at han fortsatt leter etter den rette - så han ryker i alle fall ut. Det var intervju med han i avisa på tirsdag - så jeg trodde at han kom til å ryke da...

du må jo ikke skrive sånt :sjenert: da vet man jo hva som skjer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lise_ skrev:
du må jo ikke skrive sånt :sjenert: da vet man jo hva som skjer......

I finnmark dagblad sto det ingenting som var avslørende.

Det sto at Jonas fortsatt var med i jakten hver tirsdag på tv2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henine skrev:
I finnmark dagblad sto det ingenting som var avslørende.

Det sto at Jonas fortsatt var med i jakten hver tirsdag på tv2.

TAKK for den :) da er det ingenting sikkert likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, Morten hadde jeg hatt sansen for. Jeg har ikke ledd så mye noen gang som i dag. Alle blikkene til Morten i butikken, om han skulle ha sukkerfri appelsinjuice, at han ikke fikk lov å kjøpe seg øl en gang uten å bli sett ned på av resten av den tørre gjengen. Seriøst!! :ler: Man kan ikke ta livet sååå alvorlig, da blir det jo forferdelig kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lissi skrev:
Vel, Morten hadde jeg hatt sansen for. Jeg har ikke ledd så mye noen gang som i dag. Alle blikkene til Morten i butikken, om han skulle ha sukkerfri appelsinjuice, at han ikke fikk lov å kjøpe seg øl en gang uten å bli sett ned på av resten av den tørre gjengen. Seriøst!! :ler: Man kan ikke ta livet sååå alvorlig, da blir det jo forferdelig kjedelig.

Nemlig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Silje bare flirer og ler hele tiden, syns det er litt slitsomt med den latteren heeele tiden!

Er det bare meg som tenker sånn?

Jeg liker Guro og Ola best jeg av bøndene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner
  Silmarill skrev:
Silje bare flirer og ler hele tiden, syns det er litt slitsomt med den latteren heeele tiden!

Veldig enig med deg! Både i det første og det siste.

Jeg blandet navnene til Guro og Silje i et tidligere innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silmarill skrev:

Neida, det er ikke bare du som tenker sånn. At hun ler omtrent konstat er utrolig slitsomt og irriterende. Jeg liker forresten også Guro og Ola best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...