Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_janne_*
Fikk bakoversveis over det hun hadde ut av seg på slutten - var det Anne hun heter? At hun håpte han valgte Dina..... herregud.

Man så jo hvor ille og pinlig berørt alle ble... de to andre stakkars jentene satt jo der også. Hvorfor skulle de være mindre "verdig" enn den tredje?

Det reagerte jeg også på. Virket som en bevisst utestengelse og lite inkluderende. Umodent. Selv om hun hadde blitt god venninne med Dina, så kan hun jo ikke påvirke Ola sitt valg.

Nesten som om hun ville hevne seg overfor noen. Mye kan ha skjedd på kammerset som vi ikke får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_caskr_*
Jeg er helt enig med henine. Det var ikke en avstemning jeg var med på i alle fall....

Jeg har så lyst til at hun blonde skal slå seg sammen med han uten hår jeg (voldsomt god på navn!)..

Silje og Jonas? Å jaa :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det reagerte jeg også på. Virket som en bevisst utestengelse og lite inkluderende. Umodent. Selv om hun hadde blitt god venninne med Dina, så kan hun jo ikke påvirke Ola sitt valg.

Nesten som om hun ville hevne seg overfor noen. Mye kan ha skjedd på kammerset som vi ikke får se.

Ja det virket slik... Jeg synest det var en megt rar setning å si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.... jeg syns de var så søte når de satt der på benken. :rødme:

Silje og Jonas?

Hvis det er dem du mener, så syns jeg at hun trakk seg litt unna jeg, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnmark Dagblad har i alle fall allerede avslørt at han fortsatt leter etter den rette - så han ryker i alle fall ut. Det var intervju med han i avisa på tirsdag - så jeg trodde at han kom til å ryke da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnmark Dagblad har i alle fall allerede avslørt at han fortsatt leter etter den rette - så han ryker i alle fall ut. Det var intervju med han i avisa på tirsdag - så jeg trodde at han kom til å ryke da...

Hm....kanskje han var igjen tilslutt, men at det ikke var "liv laga", likevel.

Slik som det ofte blir på reality. :)

Vi kan jo bare spekulere videre - og sannsynligheten for at det blir Andreas, er vel stor. Eller han dykkerfyren? (god på navn jeg også,haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo bare spekulere videre - og sannsynligheten for at det blir Andreas, er vel stor. Eller han dykkerfyren? (god på navn jeg også,haha)

Det er jo til to forskjellige bønder. :) Dykkeren er hos Guro.

Jeg tror egentlig Andreas blir for kjedelig for latter-dama. Hun velger nok samen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto at han jakter videre på kjærligheten på tv2 hver tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo til to forskjellige bønder. :) Dykkeren er hos Guro.

Jeg tror egentlig Andreas blir for kjedelig for latter-dama. Hun velger nok samen.

Haha, godt jeg har dere til å holde styr på de små grå.

De har vel skrevet under på at de ikke skal røpe seg by the way, så det var jo rart at han skulle si noe sånt til avisa.

Skal bli spennende å se siste valget, hvertfall. Men det får vi ikke vite før langt uti desember, forsto jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge sidan eg har vore innom tråden her no, men etter å ha lest dei siste sidene så må eg seie meg einig med flesteparten her. Ragnhild er så utruleg, dørgande kjedeleg! Oppfører seg som ho er 110 år, og eg skjønnar verkeleg ikkje kvifor ho har valt dei to gutane med smilehol og godt humør! Dei passar verkeleg ikkje inn! Medan han der blæææææææææææh-mannen som er treningsfreak passar utmerka. Håpar verkeleg at det vert dei.

Eg er usikker på kven ho velger, eg forstår ikkje heilt kvifor ho har dei to smilehola der...Men eg syns ho bør velge treningsnarkomanen.

Guro er heilt ok, litt kjedeleg der også. Litt sånn vanskeleg å kome innpå ho også, men verkar vere meir sympatisk enn Ragnhild. Er det berre meg eller snakkar ho alltid som om ho er i ekstase?

Guro velger utan tvil han der Svein Are...dei har nok vore litt meir ilag enn me får vite om...

Ola er og vert endå meir sjarmerande. Håpar verkeleg han finn den rette! Usikker på om det er Dina...(reagerte også på den kommentaren frå ho som gjekk ut sist...).

Ola velger mest sannsynleg Dina eller sjukepleiaren.

Silje...hmm ja kva skal eg seie. Ho verkar å vere ei jente som veit kva ho vil og som tørr å seie ifrå dersom det er noko. Eg trudde faktisk at ho kanskje kom til å velge Jonas, sidan han er litt sånn "kom og ta meg" som ho verkar å like, men etter at det sto at han fortsatt var på leit så reknar eg med det vert Andreas. Og ja!! Latteren er heilt sjuuk, har ho verkeleg slik latter på verkeleg???

Silje velger Andreas....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pimpernell- rød

Herregud for ei kjerring Ragnhild er.. Bare det å se henne drikke kaffe får meg til å lure på hvilket år hun egentlig lever i. Og hun vil ha en som er livlig. Skjønner at hun vil ha det, hun trenger noen som liver henne opp litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg forstår verkeleg ikkje...altså Morten taklar ikkje Håvard, men seriøst!!! Ragnhild er jo heeeeeeilt lik Håvard berre tusen gongar meir kjedeleg!

Det var altfor lite om Silje i denne episoden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...