Gjest Gjest_Siw_* Skrevet 28. oktober 2008 #181 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg synes hun Ragnhild bare er fryktelig sjarmløs! Også er hun så korrekt og traust på en måte.... Enten så må hun ende opp med han trønderen som kanskje kan få tødd henne opp litt - eller så blir det han treningsnarkomane som virker som om han er like traust som Ragnhild selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 28. oktober 2008 #182 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg synes hun Ragnhild bare er fryktelig sjarmløs! Også er hun så korrekt og traust på en måte.... Enten så må hun ende opp med han trønderen som kanskje kan få tødd henne opp litt - eller så blir det han treningsnarkomane som virker som om han er like traust som Ragnhild selv. Godt sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 28. oktober 2008 #183 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Jeg synes ikke Ragnhild er sjarmløs. Men jeg blir utrolig oppgitt av henne. Det virker jo ikke som om hun kommer videre med noen, jeg kan virkelig ikke se for meg at det blir den store kjærligheten der i gården. Håvard er dødskjedelig, (kanskje de kan være kjedelige sammen?) og Morten er altfor sosial og morsom til at han kommer til å trives med henne i det lange løp. Magnus hadde jeg et godt førsteinntrykk av, deretter har jeg egentlig ikke fått noe som helst inntrykk av han. Ellers synes jeg valgene var greie, bra Anne gikk ut (men merkelig kommentar det hun sa etter valget), litt synd Thomas gikk ut, men det virket ikke som kjemien var der. Endret 28. oktober 2008 av Lady Lovelace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. oktober 2008 #184 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvem sendte Guro hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 28. oktober 2008 #185 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvem sendte Guro hjem? Stian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gnuffisen Skrevet 28. oktober 2008 #186 Del Skrevet 28. oktober 2008 Synes og Anne kom med en merkelig kommentar etter valget.. La merke til at hun ga alle klem bortsett fra Astrid? Er det noe jeg ikke har fått med meg?? Enig i at Ragnhild er veldig sjarmløs, snakker langsomt som om hun passer på at hun ikke røper noe om seg selv. Trond sa jo at det var vanskelig å komme inn på henne. Mulig hun åpner seg mye mer når kameraene er slått av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 28. oktober 2008 #187 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hva sa Anne etter valget? Jeg oppfattet ikke hva hun sa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 28. oktober 2008 #188 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg synes ikke Ragnhild er sjarmløs. Men jeg blir utrolig oppgitt av henne. Det virker jo ikke som om hun kommer videre med noen, jeg kan virkelig ikke se for meg at det blir den store kjærligheten der i gården. Håvard er dødskjedelig, (kanskje de kan være kjedelige sammen?) og Morten er altfor sosial og morsom til at han kommer til å trives med henne i det lange løp. Magnus hadde jeg et godt førsteinntrykk av, deretter har jeg egentlig ikke fått noe som helst inntrykk av han. Ellers synes jeg valgene var greie, bra Anne gikk ut (men merkelig kommentar det hun sa etter valget), litt synd Thomas gikk ut, men det virket ikke som kjemien var der. enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 28. oktober 2008 #189 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Hun sa noe som at han burde velge Dina til slutt fordi hun var en verdig vinner, tror jeg Endret 28. oktober 2008 av *smak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 28. oktober 2008 #190 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) jammen Dina... Endret 28. oktober 2008 av Lise_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Siljemor_* Skrevet 29. oktober 2008 #191 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ragnhild snakker og beveger seg som en gammel bestemor! Også sier hun at hun liker å stelle i stand til fest = kaffe og kaker!!! HELT ENIG!! Min gamle grandtante (på 85 år) snakker samme dialekt og det er som å høre henne! Det er da ingen unge mennesker som snakker sånn??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanya Skrevet 29. oktober 2008 #192 Del Skrevet 29. oktober 2008 HELT ENIG!! Min gamle grandtante (på 85 år) snakker samme dialekt og det er som å høre henne! Det er da ingen unge mennesker som snakker sånn??? Selvfølgelig er det mange unge mennesker som snakker dialekt, men når man i utgangspunktet er litt vel traust til å være i begynnelsen av 20-åra er ikke valdresdialekten noe som hjelper på, akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #193 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg synes han derre trønderen er så søt, men rart at han fortsatt er med. Han virker altfor livlig og morsom for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 29. oktober 2008 #194 Del Skrevet 29. oktober 2008 Selvfølgelig er det mange unge mennesker som snakker dialekt, men når man i utgangspunktet er litt vel traust til å være i begynnelsen av 20-åra er ikke valdresdialekten noe som hjelper på, akkurat.. Hehe Det har du helt rett i. Valdresdialekten er ikke noe å skryte av. Heller ikke Ragnhild. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 29. oktober 2008 #195 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ragnhild var litt morsom da hun sa at de hadde tatt t-banen opp og trikken ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 29. oktober 2008 #196 Del Skrevet 29. oktober 2008 Valdresdialekten er ikke noe å skryte av. Ikke? Hvorfor ble den da kåret til norges fineste dialekt for 2-3 år siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 29. oktober 2008 #197 Del Skrevet 29. oktober 2008 jeg synes valdresdialekten er stilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 29. oktober 2008 #198 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ikke? Hvorfor ble den da kåret til norges fineste dialekt for 2-3 år siden? Hadde det vært opptil meg hadde den ikke blitt kåret til norges fineste dialekt. Men så er det ikke opptil meg heller. Jeg bare sier min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 30. oktober 2008 #199 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hadde det vært opptil meg hadde den ikke blitt kåret til norges fineste dialekt. Men så er det ikke opptil meg heller. Jeg bare sier min mening. Jeg er helt enig med henine. Det var ikke en avstemning jeg var med på i alle fall.... Jeg har så lyst til at hun blonde skal slå seg sammen med han uten hår jeg (voldsomt god på navn!).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #200 Del Skrevet 30. oktober 2008 Fikk bakoversveis over det hun hadde ut av seg på slutten - var det Anne hun heter? At hun håpte han valgte Dina..... herregud. Man så jo hvor ille og pinlig berørt alle ble... de to andre stakkars jentene satt jo der også. Hvorfor skulle de være mindre "verdig" enn den tredje? Og hvordan i all verden skal hun kunne legge seg opp i hva han bonden måtte føle? Skulle han liksom velge Dina bare pga hun er mest hyggelig og ikke tenke på følelser? Hun så jo en god del eldre ut enn de andre - så en sånn kommentar var da helt bak mål. (nå tror jeg faktisk at han velger Dina til slutt - ser ut som de har kjemi -men den kommentaren var likevel ikke helt smart) Ragnhild tror jeg ikke finner den store kjærligheten - man har han med de samme interessene da - men det må bli et utrolig kjedelig forhold gitt... Han trønderen er kjempesøt - men han er nok litt for utadvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå