Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Utrolig tåpelig og egoistisk av Ola å bare kutte kontakten fordi han trenger litt tid for seg selv. Et voksent menneske må kunne si fra til den andre parten hvordan situasjonen er og ikke bare være utilgjengelig.

Jeg tipper all oppmerksomheten han har fått i media etter serien (masse henvendelser fra kvinner samt sextilbud) har gjort ham bittelitt høy på pæra. Grisebonden har neppe fått så mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn før, så kanskje han vil smi mens jernet er varmt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lilleulv
Utrolig tåpelig og egoistisk av Ola å bare kutte kontakten fordi han trenger litt tid for seg selv. Et voksent menneske må kunne si fra til den andre parten hvordan situasjonen er og ikke bare være utilgjengelig.

Jeg tipper all oppmerksomheten han har fått i media etter serien (masse henvendelser fra kvinner samt sextilbud) har gjort ham bittelitt høy på pæra. Grisebonden har neppe fått så mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn før, så kanskje han vil smi mens jernet er varmt!

For en svinepels! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Der viste han en veldig usympatisk side. Han hadde jo selv valgt Astrid, og så bare dumper han henne og stikker hodet i sanden. Fy, Ola! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffende at han har oppført seg sånn ja, det er greit å ville avslutte et "forhold", men man må da kunne oppføre seg voksent og si det på en ordentlig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble mindre og mindre begeistra for ola for hver episode som gikk, men jeg ante ikke hvorfor, var vel bare noen "wibber" jeg plukket opp (til den grad det går an gjennom tven). men fikk vel bekrefta den følelsen nå.

huff.. skjønner ikke at noen tør å melde seg på sånne ting, jeg. alt man gjør og ikke gjør blir blottlagt, og dessverre de mindre sympatiske sidene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*

Heldigvis så tar det vel maks et par uker til så er han like interessant for det motsatte kjønn igjen som en sekk med grisefor.

Hilsen mann-32

Innlegget er endret iht KGs regler.

Kari, mod

Endret av Kari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han Ola var ikke helt drømmemannen nei :forvirret: Skikkelig slemt gjort ovenfor Astrid!

Noen som har sett den svenske versjonen da? Vi bor i Sverige så har fått med oss dette da.. Der er det en homofil mann som søker (ganske selvsagt) andre menn.

Litt morsomt egentlig :gjeiper:

Det skumle med dette tilfellet er jo at her kan faktisk "beilerne" finne noen blant de andre også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke dømme Ola, han er en person jeg ikke kjenner selv om jeg har sett han i noen situasjone rpå TV og lest litt om ham på internett. Men, hvis det Astrid går ut og forteller skulle vise seg og stemme (dvs. at ikke media har forverret forklaringen hennes), så synes jeg det er merkelig oppførsel fra Ola. Lite gjennomtenkt, rett og slett. Han sa han følte synd på Astrid når hun i siste program sa at hun hadde blitt forelste i ham. Men han satt jo samtidig selv og proklamerte at joda, han ville følge opp kontakten og se hva som skjedde, og at han var interessert. Hvis han samtidig satt og følte synd på henne fordi hun hadde blitt forelska, skjønner jeg ikke at han kan få seg til å sitte der og gi henne falske forhåpninger. Er det mer viktig å skape god TV enn å være real mot en person? Jeg synes det er pussig at han ikke kunne drøfte ting med Astrid, men heller valgte å la henne gå i uvisshet. Å gå i uvisshet er jo mye verre enn å få et blank "dessverre, jeg er ikke interessert". Men det ble kanskje lettest for Ola å gjøre det slik. Svakhet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun egentlig hadde mest følelser for Morten, men ville kanskje ha mest følelser for Håvard. Tror nok hun hadde valgt Morten om han hadde blitt.

Morten Sutregutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten Sutregutt!

Han viste hvertfall en side ved seg selv som for meg ville vært fullstendig turnoff. Han var sjarmerende helt fram til rabalderet rundt hans avreise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han viste hvertfall en side ved seg selv som for meg ville vært fullstendig turnoff. Han var sjarmerende helt fram til rabalderet rundt hans avreise.

Ja absolutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten gjorde jo uslettelig inntrykk: "jaa..næææiij..æææ veitj itj..ææ..frøken fryd mumle-mumle.. *sparke litt i bakken med skotuppen*..ææ..neiij, æ giddj itj. Æ giddj itj. Æ stikk! Takk ferr mæ!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morten gjorde jo uslettelig inntrykk: "jaa..næææiij..æææ veitj itj..ææ..frøken fryd mumle-mumle.. *sparke litt i bakken med skotuppen*..ææ..neiij, æ giddj itj. Æ giddj itj. Æ stikk! Takk ferr mæ!".

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Morten var morsom og kjekk! En uslåelig kombinasjon. Litt sutring og sånt, jaja, men det kan plukkes av antakelig. Tror nok ikke han var noe mann for Ragnhild... Men for meg derimot :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo ikke sikkert at vi fikk sett alt som skjedde i forkant av dette

Men Morten var morsom og kjekk! En uslåelig kombinasjon. Litt sutring og sånt, jaja, men det kan plukkes av antakelig. Tror nok ikke han var noe mann for Ragnhild... Men for meg derimot :Nikke:

Ey. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg gidder ikke dømme Ola, han er en person jeg ikke kjenner selv om jeg har sett han i noen situasjone rpå TV og lest litt om ham på internett. Men, hvis det Astrid går ut og forteller skulle vise seg og stemme (dvs. at ikke media har forverret forklaringen hennes), så synes jeg det er merkelig oppførsel fra Ola. Lite gjennomtenkt, rett og slett. Han sa han følte synd på Astrid når hun i siste program sa at hun hadde blitt forelste i ham. Men han satt jo samtidig selv og proklamerte at joda, han ville følge opp kontakten og se hva som skjedde, og at han var interessert. Hvis han samtidig satt og følte synd på henne fordi hun hadde blitt forelska, skjønner jeg ikke at han kan få seg til å sitte der og gi henne falske forhåpninger. Er det mer viktig å skape god TV enn å være real mot en person? Jeg synes det er pussig at han ikke kunne drøfte ting med Astrid, men heller valgte å la henne gå i uvisshet. Å gå i uvisshet er jo mye verre enn å få et blank "dessverre, jeg er ikke interessert". Men det ble kanskje lettest for Ola å gjøre det slik. Svakhet..

Helt enig! Jeg sitter og ser på det nå. De så jo søte ut sammen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

I dag får vi gjensyn med alle som har hverandre i programmet i de forskjellige sesongene.. kl 20:00. Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...