Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #721 Del Skrevet 17. desember 2008 Siste program er i kveld. For dere som tror at det er tatt opp nå i det siste, så tar dere nok feil. Programmet ble tatt opp rett etter at bønder/friere var på turen sin for et par måneder siden. Så for dere som tror dere får vite hvordan Ola/Astrid har hatt det i etterkant av New York-turen får nok en overraskelse..!! De har ikke vært på den turen da kveldens program ble tatt opp. Så kos dere i kveld. Uten å få svar på det dere tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 17. desember 2008 #722 Del Skrevet 17. desember 2008 Siste program er i kveld. For dere som tror at det er tatt opp nå i det siste, så tar dere nok feil. Programmet ble tatt opp rett etter at bønder/friere var på turen sin for et par måneder siden. Så for dere som tror dere får vite hvordan Ola/Astrid har hatt det i etterkant av New York-turen får nok en overraskelse..!! De har ikke vært på den turen da kveldens program ble tatt opp. Så kos dere i kveld. Uten å få svar på det dere tror. Det kommer vel i neste ukes nummer av her og nå det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 17. desember 2008 #723 Del Skrevet 17. desember 2008 Håper jeg slipper å kjøpe alle de bladene for å få vite hvordan det gikk. Når jeg har fulgt med så lenge, så vil jeg vite resten også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 17. desember 2008 #724 Del Skrevet 17. desember 2008 Ragnhild innrømmer at hun kunne ha falt for Morten: http://www.side2.no/tv/article2473881.ece Jeg tror hun egentlig hadde mest følelser for Morten, men ville kanskje ha mest følelser for Håvard. Tror nok hun hadde valgt Morten om han hadde blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. desember 2008 #725 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg tror hun egentlig hadde mest følelser for Morten, men ville kanskje ha mest følelser for Håvard. Tror nok hun hadde valgt Morten om han hadde blitt. Det tror jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 17. desember 2008 #726 Del Skrevet 17. desember 2008 Det tror jeg og! enig. så nå kan han angre nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 17. desember 2008 #727 Del Skrevet 17. desember 2008 enig. så nå kan han angre nå!!! Tror ikke han angrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 17. desember 2008 #728 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg tror hun egentlig hadde mest følelser for Morten, men ville kanskje ha mest følelser for Håvard. Tror nok hun hadde valgt Morten om han hadde blitt. Ja, det er tror jeg også. Er faktisk ganske så sikker på at hun hadde valgt Morten om han ikke hadde pakket snippveska og dratt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #729 Del Skrevet 17. desember 2008 Er litt lei av den voldsomme smørblidheten til Kathrine Moholt. Hun skal liksom være så søt hele tiden. Det virker kunstig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 17. desember 2008 #730 Del Skrevet 17. desember 2008 Blir av og til i overkant blid ja.. Føles litt overivrig i blant. Falskt. Men mulig hun er slik Blid altså. ikke falsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #731 Del Skrevet 17. desember 2008 Blir av og til i overkant blid ja.. Føles litt overivrig i blant. Falskt. Men mulig hun er slik Blid altså. ikke falsk. Det er det jeg har tenkt også, altså hun er sånn på naturligv vis. Men nå tror jeg faktisk jeg har ombestemt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 17. desember 2008 #732 Del Skrevet 17. desember 2008 #To solide par #et prøvepar #og et ikke-par. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 17. desember 2008 #733 Del Skrevet 17. desember 2008 Blir av og til i overkant blid ja.. Føles litt overivrig i blant. Falskt. Men mulig hun er slik Blid altså. ikke falsk. jeg tror hun er blid, men ikke SÅ blid. var med på opptak av "allsang på grensen".. mulig hun hadde en dårlig dag, men hun smilte bare når kameraet var på henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 17. desember 2008 #734 Del Skrevet 17. desember 2008 #To solide par #et prøvepar #og et ikke-par. Det var nå ikke så ille, det. Kanskje det ikke er for sent for Ragnhild og Morten. Hun og Håvard hadde mye fornuftig (ingen bombe...) å si om hvorfor forholdet deres ikke ble noe av. Hun trenger nok noen som ikke er så lik henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 17. desember 2008 #735 Del Skrevet 17. desember 2008 Silje gjorde virkelig et gullfunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 17. desember 2008 #736 Del Skrevet 17. desember 2008 Det var nå ikke så ille, det. Kanskje det ikke er for sent for Ragnhild og Morten. Hun og Håvard hadde mye fornuftig (ingen bombe...) å si om hvorfor forholdet deres ikke ble noe av. Hun trenger nok noen som ikke er så lik henne. Ja, det virket hvertfall som de hadde pratet nøye gjennom dette - ikke alle som gjør det. Og det forundrer meg litt at det virkelig går an å være for like. Jeg som alltid har trodd at like barn leker best. Men som hun sa, vi utfyller ikke hverandre! Og hun brukte eksemplet med baking - jaggu kunne han det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desert_rose Skrevet 18. desember 2008 #737 Del Skrevet 18. desember 2008 det hadde vel ikke stått på om han kunne bake eller ikke om hun virkelig hadde hatt de gode følelsene for han . . . tror heller ikke spm om de var for like/ulike avgjrode utfallet. par finner hverandre hele tiden med disse forholdene til grunn- motsetninger og likheter tiltrekker hverandre hele tiden, fordi det er en gnist der.. det er kjemien/gnisten det står på og den hadde de merka var der til nå. det så ikke ut som det var noe mer en vennepotensial og knapt det mellom dem utover i programmet. nesten synd at det ikke ble noe av de, for deutgjorde jo nærmest en perfekt match hva personlighet angår. men som sagt det avgjørende element, gnisten, var ikke tilstedet så da gikk det som det gikk. naturlig nok det beste for de når 'forholdet' ble slik det ble. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_berta_* Skrevet 18. desember 2008 #738 Del Skrevet 18. desember 2008 MISUNNER SILJE!!!!!!!!!!!! Den fyren er jo bare så herlig. Men med 3 barn og en alder på 40, så hadde jeg nok ikke vært aktuell for ham.. Men: En sånn mann vil jeg også ha!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 19. desember 2008 #739 Del Skrevet 19. desember 2008 http://www.bt.no/bergenpuls/tv/article678720.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. desember 2008 #740 Del Skrevet 19. desember 2008 ^ kjipt gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå