Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trodde det var mye før det? September eller noe, det så jo ikke ut som november i stockholm. Dessuten var jo astrid og ola og silje og andreas (?) på en tur til, til new york, det var jo tre uker etter det at astrid ikke hadde hørt noe fra ola.

Da har jeg misforstått. Trodde de kom hjem fra New York 17. november eller noe, og at hun ikke hadde hørt noe fra ham etter det.

Men uansett, er jo begges ansvar å holde kontakten. Og jeg syns Ola virket ivrigere enn Astrid på turen deres, så da har vel hvertfall Astrid også litt ansvar for å ta kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg misforstått. Trodde de kom hjem fra New York 17. november eller noe, og at hun ikke hadde hørt noe fra ham etter det.

Men uansett, er jo begges ansvar å holde kontakten. Og jeg syns Ola virket ivrigere enn Astrid på turen deres, så da har vel hvertfall Astrid også litt ansvar for å ta kontakt

Du har ikke misforstått. De har vel hatt vanlig kontakt etter turen til Island i regi av TV2, og så har de reist til New York senere, og etter den turen har hun ikke hørt noe fra ham. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke misforstått. De har vel hatt vanlig kontakt etter turen til Island i regi av TV2, og så har de reist til New York senere, og etter den turen har hun ikke hørt noe fra ham. :)

:klø: blir no spennende å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste episode går ikke på tirsdag, men på onsdag! Har blitt flyttet..:)

Det står at det går på tv idag og. Men sender de nestsiste episode en gang til da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men har dere sett reklamen for neste program?

Reklamestemmen sier "Ikke tro alt du leser" mens vi ser Astrid og Ola tulle og tøyse.. Hm....

Kanskje de bare har tullet med media? Kanskje de egentlig har vært sammen hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste episode går ikke på tirsdag, men på onsdag! Har blitt flyttet..:)

Det står at det går på tv idag og. Men sender de nestsiste episode en gang til da?

OBSOBS!! Jeg har nettopp vært inne på TV2s nettsider og sjekket. I dag kl.20 går episode 12 av 13. I morgen kl. 20 går episode 13 av 13!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBSOBS!! Jeg har nettopp vært inne på TV2s nettsider og sjekket. I dag kl.20 går episode 12 av 13. I morgen kl. 20 går episode 13 av 13!!

Det så jeg og. Jeg får ikke sett det imorgen. Da får jeg se reprisen i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså dobbel dose "Jakten på kjærligheten" denne uka! :)

Håper vi får oppklart noen små mysterier, som feks dette med Ola og Astrid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh! Hvorfor i herrens navn og rike må de sende forrige ukes episode i reprise, også kl. 20 på kvelden?? Er det så himla viktig for TV2 å forsikre sge om at seerne fikk med seg Ola og Astrid humpende på islandshester, Ragnhild og Håvard i pinlig hoflig passiar på dansegulvet og de lidenskapelige romantikerne Guro og Fløyelsprinsen, og hva var det andre paret..jo, de som snart er godt gifte: Silje og Andreas! Jeg vil bli ferdig med denna møkkarealityen idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dagbladets tv-program står det ikke reprise, det står bare 12 av 13, var det det de sendte forrige uke også?

Utrolig merkelig om de sender reprise i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva ER dette for noe dritt av tv2???????!!!!! Hvorfor i huleste sender de samme episode to tirsdager på rad????? Den har jo også gått i reprise ihelgen som var! Kjenner at jeg blir rasende....!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gleder meg til imorgen!!!! eller idag da visst jeg ser på klokken :strix:

men samtidig litt trist at det er lenge til neste sesong...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg bare få sagt det, dere er noen teite kvinnfolk!

På grunn av denne tråden har jeg plutselig tatt meg selv i å måtte være hjemme på riktig klokkeslett slik at jeg får med meg Bonderomantikk-helvete.

Og jeg som syns de er teite og fjollete og barnslige og fnisete, og nå gleder jeg meg til i kveld!

ARGH!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst er de noen kjipinger, som deg og meg, det er vanlige folk på tv, ikke engang vanlige folk som er plukket ut av et ekspert-på-reality-team, for det er jo vanlige folk igjen som plukker dem ut, og da blir det usannsynlig pinlig og fælt å se på, og det er jo det som er gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...