Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fant på TV2 sine sider:

Ola og Astrid

Men altså....det er vel ikke bare opp til ham?? Han har vel ikke hørt noe fra henne på tre uker heller, da...og det var jo HUN som var tilbakeholdende når de var på tur..Kanskje han venter på å høre fra henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isdronninger
Hva så? Hvor vil du hen med dette inlegget? Fortelle hva da?

Ismarill, du lurer på hvorfor jeg skrev innlegget.. Kan vel ikke være så forferdelig vanskelig å forstå hvorfor akkurat..

Det er en ærlig sak at det ikke blir kjærlighet og følelser ut av de ulike bøndenes kjærlighetsjakt. Men det jeg synes er synd, er at det virker som om de fleste jentene de fire siste årene (med unntak av Silje og Guro) ikke har prøvd å være åpen for det en gang. De har virket kalde og innadvente. Og det er jo ikke noe god TV.

Det har ikke virket som om de har villet bli kjente med gutta de møtte, utover det å være korrekt.

Det jeg sitter igjen med av en følelse av, er; "Hvorfor være med i programmet når de ikke en gang prøver skikkelig?". Virker meningsløst å bruke en uvant måte å bli kjent med noen på, på en så dårlig måte.

Men det er slik JEG tenker og slik disse damene har VIRKET på meg. Det er ikke sikkert at andre tenker slik.

Og for å summere opp Ismarill. Så ønsket jeg med innlegget å fortelle at jeg synes det er synd at disse damene ikke har prøvd å åpne seg litt mere, både for sin egen del og oss tv-seere sin del. Det hadde vært mye mer morro å sett de ta sjansen og ikke finne kjærligheten enn å ikke ta sjansen og garantert ikke finne kjærligheten.

S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje og Andreas: Virker som om hun er litt mer gira enn ham, og han så vel ikke heelt komfortabel ut da hun til stadighet spøkte om forlovelse, ring, ekteskap og barn. Men bevares, de ser da ut til å ha det flott sammen!

Silje og Andreas er veldig søte sammen. Jeg tror egentlig ikke det kommer til å vare. Han er vel endel år yngre enn henne og han virket ukomfortabel da hun spøkte med ting og tang i fremtiden. Synes det ble litt vel mye "tullesnakk" om forlovelse, barn og flytting. De har vel ikke kjent hverandre mer enn noen uker?

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Silje er veldig, veldig klar for å etablere seg med mann, barn, hus, hjem og hele kostebinderiet.

Det spørs om Andreas er det samme. Men så er han så forelska at han lar seg rive med. Jfr. episoden der de kjøpte lissom-forlovelsesring.

Men å bestille enkelt- eller dobbeltrom på en slik reise, er vel et tydelig signal om hvordan det ligger an, eller? Kunne gjettet på forhånd at Ragnhild og Håvard bestilte enkeltrom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å bestille enkelt- eller dobbeltrom på en slik reise, er vel et tydelig signal om hvordan det ligger an, eller? Kunne gjettet på forhånd at Ragnhild og Håvard bestilte enkeltrom. :)

Samme her. Det sier litt om forholdet mellom dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg over, men et slikt dansekurs kunne jo virkelig blitt morsomt også!

Holdt på å le meg i hjel da Ragnhild fortalte at det var morsom å gjøre noe sammen med Håvard der hun så at han kunne slippe seg løs og leke litt!

De hadde jo all verdens mulighet for å slippe seg løs og leke på dette dansekurset, men HUN gjorde det i alle fall IKKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Hvorfor har det blitt sånn at man har kunnet lese hvordan det gikk med bøndene over alt en god stund allerede? Programmet der de forteller hvordan det har gått er jo ikke før neste uke. Kan ikke huske det har vært sånn tidligere sesongen, at vi har visst omtrent før finalen hvem som holdt sammen og ikke. Intervju med parene også, der de snakker om hvorfor det ikke fungerte osv. Vi skal jo liksom ikke vite at det ikke fungerte enda vi da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ismarill, du lurer på hvorfor jeg skrev innlegget.. Kan vel ikke være så forferdelig vanskelig å forstå hvorfor akkurat..

Det er en ærlig sak at det ikke blir kjærlighet og følelser ut av de ulike bøndenes kjærlighetsjakt. Men det jeg synes er synd, er at det virker som om de fleste jentene de fire siste årene (med unntak av Silje og Guro) ikke har prøvd å være åpen for det en gang. De har virket kalde og innadvente. Og det er jo ikke noe god TV.

Det har ikke virket som om de har villet bli kjente med gutta de møtte, utover det å være korrekt.

Det jeg sitter igjen med av en følelse av, er; "Hvorfor være med i programmet når de ikke en gang prøver skikkelig?". Virker meningsløst å bruke en uvant måte å bli kjent med noen på, på en så dårlig måte.

Men det er slik JEG tenker og slik disse damene har VIRKET på meg. Det er ikke sikkert at andre tenker slik.Og for å summere opp Ismarill. Så ønsket jeg med innlegget å fortelle at jeg synes det er synd at disse damene ikke har prøvd å åpne seg litt mere, både for sin egen del og oss tv-seere sin del. Det hadde vært mye mer morro å sett de ta sjansen og ikke finne kjærligheten enn å ikke ta sjansen og garantert ikke finne kjærligheten.

S.

Isdronning: Helt ok :)

Men altså....det er vel ikke bare opp til ham?? Han har vel ikke hørt noe fra henne på tre uker heller, da...og det var jo HUN som var tilbakeholdende når de var på tur..Kanskje han venter på å høre fra henne?

Det samme tenkte jeg :Nikke:

---------

Leste et sted at Ola hadde ei jente i "kikkerten" kanskje det er Dina :klø:

(morsomt at en GRISEbonde heter Sylte til etternavn :fnise: )

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem mener du da? Du glemte å skrive hvem du mener!

Ragnhild og Håvard: Tror ikke de kommer til å ha noe kontakt i det hele tatt. Når det ikke har vært èn eneste situasjon som kan minne om flørting før de dro på tur, og spesielt turen, tviler jeg sterkt på at det blir noe senere heller. Kanskje de blir riktig så gode venner, hvem vet, men tviler på at noen av de gidder å reise land og strand (til hverandre) for å få det til... Klippet fra neste episode viste jo at Håvard snakket om forelskelse og greier, men det er jo ganske typisk tv2 å klippe det til slik, så tviler på at det er et hint om at det kanskje ble noe likevel.

Silje og Andreas: Nja, virker som Silje er litt for voldsom og gira for Andreas på en måte... Hun er så utrolig masete liksom. Barn, ekteskap og forlovelsesring. Det er vel bare kødd, men likevel. Men han ser jo riktig så forelska ut, så who knows.

Ola og Astrid: Uff da, at de ikke har hatt kontakt i det hele tatt etter at de kom hjem sier vel alt. Nei, han skulle nok tatt Dina! Astrid virket på en måte litt forelska helt til det begynte å nærme seg slutten. Da var det "eeh, tror kanskje jeg blir litt lei meg hvis han ikke tar meg", "kan kanskje bli forelska, men er ikke der helt enda" osv osv.

Guro og Svein Are: Gosh. Jeg blir flau av å se på, jeg... Men tror igrunnen disse er de to som kommer til å holde sammen, passer så godt sammen, begge er like klissete. Og søte, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes både Guro og Silje med friere blir altfor klissete, kjenner nesten jeg blir litt flau når jeg ser på. Og så har vi jo Ragnhild som er ekstrem den andre veien. Jaja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas er vel ikke klissete? Han er bare utrolig søt.. Rødmer og er litt sjenert... Nydelig

Andreas er jo kjempeflott :rødme:

Kjempefin gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ragnhild og Håvard: Tror ikke de kommer til å ha noe kontakt i det hele tatt. Når det ikke har vært èn eneste situasjon som kan minne om flørting før de dro på tur, og spesielt turen, tviler jeg sterkt på at det blir noe senere heller. Kanskje de blir riktig så gode venner, hvem vet, men tviler på at noen av de gidder å reise land og strand (til hverandre) for å få det til... Klippet fra neste episode viste jo at Håvard snakket om forelskelse og greier, men det er jo ganske typisk tv2 å klippe det til slik, så tviler på at det er et hint om at det kanskje ble noe likevel.

Silje og Andreas: Nja, virker som Silje er litt for voldsom og gira for Andreas på en måte... Hun er så utrolig masete liksom. Barn, ekteskap og forlovelsesring. Det er vel bare kødd, men likevel. Men han ser jo riktig så forelska ut, så who knows.

Ola og Astrid: Uff da, at de ikke har hatt kontakt i det hele tatt etter at de kom hjem sier vel alt. Nei, han skulle nok tatt Dina! Astrid virket på en måte litt forelska helt til det begynte å nærme seg slutten. Da var det "eeh, tror kanskje jeg blir litt lei meg hvis han ikke tar meg", "kan kanskje bli forelska, men er ikke der helt enda" osv osv.

Guro og Svein Are: Gosh. Jeg blir flau av å se på, jeg... Men tror igrunnen disse er de to som kommer til å holde sammen, passer så godt sammen, begge er like klissete. Og søte, hehe..

Helt enig med deg, bortsett fra når det gjelder at Ola burde valgt Dina. Det kom ganske klart frem at Ola ikke hadde noen lidenskap eller fysisk tiltrekning til Dina, men mer at han følte at det ville være det fornuftige valget. Jeg kan absolutt ikke se for meg de to sammen. Så uansett om det ikke funker med Astrid, tror jeg det var det riktige å velge den han faktisk følte en gnist for.

Blir småflau av sussingen og nussingen og kosingen til Svein Are, han er blitt så fryktelig myk mann i de siste episodene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas er jo kjempeflott :rødme:

Kjempefin gutt :)

Ja!!! han er jo så skjønn og virker som en strålende fyr med herlig humor:) Tilogmed mannen min liker han;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antagelig har Håvard blitt nedrent av villige og lidenskapelige jenter etter han har vært på tv :) og blitt kjempeforelsket i ei flott dame...som han faktisk får lov å ta i...syns den dansen deres på turen var pinlig..stakkar mann prøvde å gi hun en klem..men neeeiiiida...takke i hånden ja...uffda! Slipp deg løs jente!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley
Leste et sted at Ola hadde ei jente i "kikkerten" kanskje det er Dina :klø:

Overhørte en dame på et tog (folk burde kommet med spoilervarsel også der ;) ) som snakket om at han hadde "førri roint med ei anna ei lææng no". Men hvor kvalifisert hun var til å komme med slike uttalelser har jeg selvfølgelig ingen anelse om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...