Gjest Trulselinemor Skrevet 3. mai 2008 #1 Del Skrevet 3. mai 2008 Den 11 mai kl 20:00 på TV2 blir de 8 bøndene ved årets Bonderomantikk presentert. Her får du se de 8 bøndene: Årets bønder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 3. mai 2008 #2 Del Skrevet 3. mai 2008 Kvinnestyrt gård i 200 år, det var tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #3 Del Skrevet 3. mai 2008 Ikke noe mer tøft enn en mannstyrt går vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 3. mai 2008 #4 Del Skrevet 3. mai 2008 Så bra at programmet skal vera i år også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. mai 2008 #5 Del Skrevet 3. mai 2008 Gleder meg !!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 3. mai 2008 #6 Del Skrevet 3. mai 2008 Kvinnestyrt gård i 200 år, det var tøft! Ja, jeg synes også det va stilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrissy82 Skrevet 5. mai 2008 #7 Del Skrevet 5. mai 2008 Gleder meg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckyme Skrevet 5. mai 2008 #8 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg både gleder og gruer meg Jeg blir så himla flau, og synes hele settingen er helt crazy med å se en gjeng med damer prøver å vinne gunst over dissa bøndene.. Og nå blir det mannfolk som skal kapre odelsjenter.. skrekkblandet fryd dette synes jeg.. Jeg hadde det forøvrig slik med "mamma søker kjæreste" også.. Det er jo helt unaturlig setting, men fryktelig underholdende realityshow :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 5. mai 2008 #9 Del Skrevet 5. mai 2008 Selvsagt er det flaut. Er jo derfor det er kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pumpkin! Skrevet 5. mai 2008 #10 Del Skrevet 5. mai 2008 Artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 6. mai 2008 #11 Del Skrevet 6. mai 2008 Gleder meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #12 Del Skrevet 6. mai 2008 Det var jo nesten bare unge bønder i år jo. Æsj, det er mye mer flaut/kult å følge med på hva 40+ gjør når de sjekker. Jeg gjetter på at mange av kvinnene går videre til hovedprogrammet i år, siden det var så mange av de som var unge, pene og bor sentralt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 12. mai 2008 #13 Del Skrevet 12. mai 2008 Det var jo nesten altfor mange unge bønder i år. Jeg synes han med det lange skjegget (husker ikke navnet) hadde vært mye kjekkere om han hadde stusset, trimmet og gjort det mye kortere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 12. mai 2008 #14 Del Skrevet 12. mai 2008 Alltid like spennende å se første presentasjon av bøndene. Hvem tror vi går videre til selve serien i år? Jeg holder en knapp på at i alle fall disse to blir med videre: 1. grisebonden med skjegg og motorsykkel 2. grisebonden på sørlandet som var veterinær Navnene har dessverre ikke festet seg ennå... Andre meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillros Skrevet 24. mai 2008 #15 Del Skrevet 24. mai 2008 Ååh, jeg skal se reprisen no kl 16. Gleder meg. Har egentlig aldri sett noe særlig på dette programmet før, men var gøy å se i fjord. Så må nesten se i år også, og se om det blir like gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mai 2008 #16 Del Skrevet 24. mai 2008 Reprisen nå klokka 16? Er det ikke akkurat ferdig da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillros Skrevet 24. mai 2008 #17 Del Skrevet 24. mai 2008 Reprisen nå klokka 16? Er det ikke akkurat ferdig da? :klø: JOOOO. Fanden!! Jeg blir heelt forvirret av den klokken. Digital klokke går i surr for meg! *hyyyl* Det var ferdig kl 16. Jaja, når begynner det igjen da? På mandag kl 20? Ååe, fikk ikke med meg presentasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2008 #18 Del Skrevet 3. juni 2008 Jaja, når begynner det igjen da? På mandag kl 20? Ååe, fikk ikke med meg presentasjonen! Selve programmet begynner vel ikke før til høsten/sensommeren. Hittil er det bare presentasjonen som har vært vist (flere ganger). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 11. juli 2008 #19 Del Skrevet 11. juli 2008 Noen som vet dato på når det egentlig begynner?? gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. august 2008 #20 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) --- Endret 11. november 2015 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå