bunadbrud Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Vi gifter oss lørdag før palmesøndag, og ønsker å reise på bryllupsreise fra mandagen av. Vi skal senere reise på en litt lengre reise, slik at dette skal ikkje bli for dyrt. Gjerne noe i europa. Men problemet, er jo at det er påske. Til noen destinasjoner er prisene da høye, og så ser jeg vel for meg at mangen av de europeiske hovedstadene er litt "døde" i og med at det er påske. Har noen noen bra tips? Gjerne litt utradisjonelt.. Grand Canaria er ikke et alternativ for å si det sånn...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Vi gifter oss lørdag før palmesøndag, og ønsker å reise på bryllupsreise fra mandagen av. Vi skal senere reise på en litt lengre reise, slik at dette skal ikkje bli for dyrt. Gjerne noe i europa. Men problemet, er jo at det er påske. Til noen destinasjoner er prisene da høye, og så ser jeg vel for meg at mangen av de europeiske hovedstadene er litt "døde" i og med at det er påske. Har noen noen bra tips? Gjerne litt utradisjonelt.. Grand Canaria er ikke et alternativ for å si det sånn... Det kan være veldig fint sør i Spania hvis påsken ikke er så altfor tidlig- da kan dere få med masse katolske tradisjoner knyttet til påsken- påskeopptogene i Sevilla skal jo være en attraksjon- selvom deltagerne ser mer ut som ku klux klan for oss nordeuropeere... Eller i Santiago de Campostela. Tror det er slike opptog i store deler av Spania og Sør-Frankrike. Kan jo fint leie bil og kjøre litt rundt. Spania er jo mye rimeligere på hotell enn f.eks. Italia.
LilleSiri Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Bare hold dere unne Roma, helt full av pilgrimmer i påsken Men Italia er jo skjønt :rødme: Firenze er en nydelig og romantisk by
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå