Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte og betalte 16/4, fikk ordrebekreftelsen, og så ble det stille.

Sendte en mail for noen dager siden, men ingen svar å få.

Sendte en litt surere i dag, ikke noe svar enda.

Noen som har fått varene sine derfra, eller er det hele en bløff ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt problemer med de. Ventet i maaange uker på det jeg bestilte, før jeg endelig fikk kontakt med de. Viste seg at hele bestillingen var kansellert. Dette hadde skjedd under omleggingen fra duft.no til minhud.no.. Men visste ikke at duft.no hadde gjenoppstått. Som de skriver er butikken i "test-modus".. Sikkert noe tull med datasystemene i forbindelse med dette!

Ble utrolig oppgitt, spesielt for at jeg ikke hadde fått vite noe og dermed ikke bestilte fra noen andre heller.. Men fikk igjen pengene i det minste. Tror ikke de er ute etter å svindle, bare utrolig sløve! Når det er sagt aner jeg ikke om det er samme folkene som står bak den nye versjonen av duft.no.

Lykke til ihvertfall, håper det ordner seg!

Skrevet

Hm, det hørtes jo ikke bra ut !

Jeg får prøve og ringe dem siden de ikke svarer på mail.

Det står på siden at beløpet ikke blir trukket før varen er sendt, men på min ordrebekreftelse står det at varen er betalt, så det skal jeg nok sjekke ut.

Skrevet

Aha .. :lur:

Jeg har kikket litt på duft.no ...

Ikke rart det tar mange uker før varene kommer, hvis det kommer i det hele tatt. Absolutt ingen ville tatt inn et slikt digert sortiment av parfymer til Norge. Det blir helt klart bestilt fra utlandet etterhvert som ordrene kommer inn - Minner stygt om utvalget til strawberrynet spør du meg ...

Tror jeg velger å bestille direkte fra SN selv, og det går også mye raskere :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...