Gjest Pattys Skrevet 13. mai 2003 #1 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har silkemyk babyhud, uten kviser (det kommer en og annen i ny og ne..), men jeg har en del sorte prikker altså hudormer.. :x Har lange negler, så å klemme de ut kan jeg bare glemme. Ødelegger huden så det blir sår i stedet..Hva skal jeg gjøre. Jeg vil først å fremst prøve å orde opp i dette selv,drar evt til hudpleier senere. Det er ikke så alvorlig mange, det er vel rundt 6-7 sorte prikker. Men de synes jo så godt! Hjelp!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 13. mai 2003 #2 Del Skrevet 13. mai 2003 daily microfoliant fra dermalogica har tatt knekken på mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pattys Skrevet 13. mai 2003 #3 Del Skrevet 13. mai 2003 Takk igjen Ivanka! Snill du Og hva er prisen? Selges det på parfymerier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 13. mai 2003 #4 Del Skrevet 13. mai 2003 den er desverre gresselig dyr (syns jeg), rundt 500, og selges vel stort sett bare hos hudpleiere som fører dermalogica... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pattys Skrevet 13. mai 2003 #5 Del Skrevet 13. mai 2003 Oj, det var dyrt og det.. Det blir ikke på den lønninga som kommer nå i hvert fall.. Kjedelig. Du vet ikke om noe som selges i parfymerier, til ca 2-300 kr som er bra? Eller kanskje noen andre vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 13. mai 2003 #6 Del Skrevet 13. mai 2003 jeg vet... syns det er litt flaut å komme med en sånn anbefaling... men det er fordi jeg ikke har noe godt og billig alternativ. desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2003 #7 Del Skrevet 13. mai 2003 Oj, det var dyrt og det.. Det blir ikke på den lønninga som kommer nå i hvert fall.. Kjedelig. Du vet ikke om noe som selges i parfymerier, til ca 2-300 kr som er bra? Eller kanskje noen andre vet? De har den her. http://essentialdayspa.com/dermalogica_cleansers.htm Det meste er billigere her, du må regne litt ekstra for frakt og litt til hvis pakken må gjennom tollen. De setter ofte verdien lavere enn den egentlig er sånn at du slipper moms. Har handla mye der og kan absolutt anbefale, seriøse forhandlere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2003 #8 Del Skrevet 13. mai 2003 Oj, det var dyrt og det.. Det blir ikke på den lønninga som kommer nå i hvert fall.. Kjedelig. Du vet ikke om noe som selges i parfymerier, til ca 2-300 kr som er bra? Eller kanskje noen andre vet? De har den her. http://essentialdayspa.com/dermalogica_cleansers.htm Det meste er billigere her, du må regne litt ekstra for frakt og litt til hvis pakken må gjennom tollen. De setter ofte verdien lavere enn den egentlig er sånn at du slipper moms. Har handla mye der og kan absolutt anbefale, seriøse forhandlere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå