Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som driver å dykker eller? Regner meg det ikke bare er meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda :)

Skrevet

Så kjekt da! Dykket lenge?

Skrevet

Det er 4 år siden jeg tok open water, men må innrømme at jeg ikke dykker så ofte :) Enn du?

Skrevet

Hvor mye koster det å ta tørrdrakt-sertifikatet? Har bare for våtdrakt jeg. Tatt i utlandet. Det holder jo ikke for norske forhold.

Skrevet

Jeg har lappen, men har ikke dykka altfor mye siden jeg tok den, gitt.

Har lyst til å begynne igjen, da :)

Skrevet

Jeg har nærmere 70 dykk i løpet av to år. Men nå er det 1/2 år siden sist. Skal uti på Tirsdag, gleder meg!!

Skrevet

Dykket aktivt siden våren 2005. Har ikke tenkt til å gi meg med det første heller :)

Gjest Gjest_Nemo_*
Skrevet
Hvor mye koster det å ta tørrdrakt-sertifikatet? Har bare for våtdrakt jeg. Tatt i utlandet. Det holder jo ikke for norske forhold.

Jeg også dykker! Tok dykkerlappen når jeg var 15, er nå 20 :)

ELSKER det!! Er AOWD nå og har kjempe lyst til å ta Rescue diver nå snart og etterhvert bli instruktør.

Haha! det minner meg om noe.. da jeg oppgraderte til Advanced var det en "Coctail" dykker der som bare hadde dykket i Thailand med shorty og null problem. Da han gikk ned med tørrdrakt fikk han ikke tak på det med lufta i tørrdrakten og føyk "til himmels" rett som det var.. han ga opp til slutt..

Gjest reiseglad, ikke innlogget
Skrevet

Tok dykkelappen i 1994, har sluttet å loggføre men har mange dykk....

Liker meg best i varmere farvann, har dykket i Rødehavet og Australia, bla. Men ingenting slår forholdene i Nord-Norge om sommeren, i områder uten for mye alger (Saltstraumen, Lofoten...) Vinteren har best sikt, men jeg fryser så lett og har gitt opp vinterdykkingen :gråte:

Gjest reiseglad, ikke innlogget
Skrevet

4000 for open water m tørrdrakt, tror jeg.....

Gjest Gjest_Scarlett_*
Skrevet

Mannen min er instruktør og han tar 500,- for tørrdraktskurs, leie av tørrdrakt og annet utstyr kommer i tillegg. Det er bruk av tørrdrakten som skal læres - vedkommende er jo sertifisert OW og har ikke behov for et helt nytt kurs.

Anbefaler å ta kontakt med nærmeste dykkersenter, koster neppe mer enn kr. 500 - 700.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...