Gjest Eithne Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Er så frustrert og irritert nå. Har hatt en "kompis" som jeg også har hatt sex med en god stund. Jeg fant ut at jeg ble for involvert følelsesmessig (han er en player) og ga beskjed om at jeg trodde det var best vi var venner. Han var enig i dette, men nå har jo fyren snudd helt på flisa. Han har kutta meg ut 100% visstnok og presterer alikevel å si at det ikke er noe problem. Hilser ikke når vi er i lag med andre og er bare merkelig. Rare er at vi ble enige om å være gode venner og jeg trodde det var ok med det jeg, men øyensynlig ikke. Så nå har jeg mista en god kompis og er litt deppings......trodde oss kvinner var kompliserte, men ingenting slår dette :s
Supramundane Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Men er ikke dette strengt talt noe man må ta med i vurderingen før man blir "fucking friends"?
Gjest Gjest_mini_* Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Er så frustrert og irritert nå. Har hatt en "kompis" som jeg også har hatt sex med en god stund. Jeg fant ut at jeg ble for involvert følelsesmessig (han er en player) og ga beskjed om at jeg trodde det var best vi var venner. Han var enig i dette, men nå har jo fyren snudd helt på flisa. Han har kutta meg ut 100% visstnok og presterer alikevel å si at det ikke er noe problem. Hilser ikke når vi er i lag med andre og er bare merkelig. Rare er at vi ble enige om å være gode venner og jeg trodde det var ok med det jeg, men øyensynlig ikke. Så nå har jeg mista en god kompis og er litt deppings......trodde oss kvinner var kompliserte, men ingenting slår dette :s Ja, endel gutter suger. men for min del foretrekker jeg at det er jentene som suger, og det er DIGG! neida, bare tulla.. det høres ikke så gøy ut akkurat det her... høres ut som en møkkafyr..
Gjest Eithne Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 jo burde så absolutt ha tenkt på det og vi diskuterte frem og tilbake også ang vennskapet for jeg var redd for det, men neida han takla det han. Fyren takler ikke dritt. Hmmm ja møkkafyr...i hvertfall i dag, men jeg kommer til å savne vennskapet for vi hadde mange gode prater. Sa til ham at jeg var skikkelig skuffa over hvordan han takla dette og at han burde vært mer voksen Jeg er jo skikkelig idiot selv og da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå