Gjest frossenpinn Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Jeg blir høstbrud og da er det litt kaldt å gå med bare skuldre annet enn under selve festen. Har noen av dere funnet finejakker/sjal e.l. Liker ikke så mye av det man finner i brudesalongene; hvit fuskepels eller snøhvit/prinsessecaper.
Gjest gull Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Ta en tur på ebay.com søk på wraps så finner du mye forskjellig til 1/3 av prisen de norske brudesalongene tar....Alt fra slikesjal til satinjakker. Bare pass på at selger har god kred (og enda mer positivt om de er en brudesalong som bare selger ut "restene" sine over nett for å tømme lager) Begynner å bli ganske irritert på den vanvittige avansen de norske brudebutikkene tar på alt fra kjoler til smykker. Jeg kjøpte kjolen fra norsk butikk selv om jeg kunne spart mye penger på å bestille den fra offisiell leverandør i USA. Dette gjorde jeg ene og alene fordi jeg fikk veldig god service og hjelp iforbindelse med valg av kjole. Derimot byr det meg i mot å betale 1000 spenn for f.eks slør, caper etc som koster meg 200 ved å bestille over nett. Ingen skal få meg til å tro at det koster SÅ mye å importere sakene til Norge.....
Gjest frossenpinn Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Ta en tur på ebay.com søk på wraps så finner du mye forskjellig til 1/3 av prisen de norske brudesalongene tar....Alt fra slikesjal til satinjakker. Bare pass på at selger har god kred (og enda mer positivt om de er en brudesalong som bare selger ut "restene" sine over nett for å tømme lager) Begynner å bli ganske irritert på den vanvittige avansen de norske brudebutikkene tar på alt fra kjoler til smykker. Jeg kjøpte kjolen fra norsk butikk selv om jeg kunne spart mye penger på å bestille den fra offisiell leverandør i USA. Dette gjorde jeg ene og alene fordi jeg fikk veldig god service og hjelp iforbindelse med valg av kjole. Derimot byr det meg i mot å betale 1000 spenn for f.eks slør, caper etc som koster meg 200 ved å bestille over nett. Ingen skal få meg til å tro at det koster SÅ mye å importere sakene til Norge..... [/quote Takk for tipset- jeg er helt enig ang. prisene. Greit å betale for kjolen, men 2000 kr for 2 m tyll... Jeg mener seriøst jeg kan lage et slik slør selv. Er heldig som kan låne Tror nok at et sjal er beste løsning, synes mye av det som finnes av jakker/caper blir så veldig Disney-prinsesse eller fake-middelalder. Har lyst på noe som er litt mer meg...
Gjest også høstbrud og frossenpinn Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Det fins mange fine strikkede eller heklede sjal. Min svigermor skal strikke et til meg som jeg skal ha i mitt bryllup. Har valgt ut et litt sånn "pusete" garn (heter det mohair?).
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Jeg leide en bolero i salongen jeg kjøpte kjolen, kostet 500.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå