mariaogjahn Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Jeg ønsker meg en sånn paraply som de "pene" damene på titanic filmen har.. Noen som vet hvor slikt er å få tak i? Ser for meg at det kunne være litt artig med bilder og slikt.. Kanskje noen hvite hansker også.. Noen som har noen tips?
Gjest trylla Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Hva med noe som dette ? Ebay er full av paraplyer :-) Bare søk på umbrella så dukker de opp. Jeg var heldig. Min forlover kjøpte en paraply som ser ut som den er hentet rett fra Titanic tiden i julegave. Den er nydelig.. faktisk så pen at jeg håper det blir litt duskregn slik at jeg får brukt deg :-)
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Jeg kjøpte paraply på Linns Lille Lykke. Er superfornøyd, den er i kjempefin kvalitet Vet ikke helt om det er den type paraply du mener, men et lite tips bare.
Wonders Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 http://www.detaljer.no/ klikk på ta en titt inn, scroll nederst, der er 1 av 20 paraplyer de har. Butikken ligger inni Grønnlandbassar, osl. Det er oxo 1 i Grensen som fører ting og tang, de har oxo paraplyer som er romantiske. Butikken ligger ved Professor Aschaugsplass, ovenfo UTRO.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå