Humptihum Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Lillesøster har bursdag snart, og jeg har lyst til å kjøpe en morsom teknlologidings i gave, altså ikke noe alminnelig som ipod eller kamera, men noe litt sært, litt morsomt, litt stilig. Dama studerer it, og har nok et høyere enn middels interesse for sånt -- men altså, det skal ikke være noe mannegreier som drill eller GPS -- gjerne noe humoristisk, stilig! Noen som har tips?
Bokormen Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Kanskje du kan hente noe inspirasjon på ThinkGeek? Endret 2. mai 2008 av Bokormen
murray Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Norske: gadgets.no og teknikmagasinet.no (de ligger nederst på carl johan). ps.no har egen gadget-avdeling, det samme har mshop.no. Personlig ønsker jeg meg denne: http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=135345 Kan anbefale en squeezebox duet hvis budsjettet kan strekkes til 3k. Hvis ikke er den gamle squeezeboxen også kjempefin (2k). Finnes på komplett. Endret 2. mai 2008 av murray
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå