Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Vi har en tomt beliggende omtrent 40 min. utenfor oslo. Vi er helt desperate etter å få solgt den fort!! Er det noen her som har råd til hvordan man kan få solgt den fortere? Den ligger allerede ute for salg på finn.no...

Vi må virkelig få solgt den tomta fort, det begynner å bli krise :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som hjelper er vel å sett ned prisen...

Skrevet
Det eneste som hjelper er vel å sett ned prisen...

Er ofte ikke mer avansert enn det nei :D Er det ingen som vil ha det, så er det for høy pris altså!

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Ingen idèer om markedsføring? Off, kjedelig å sette ned prisen også..

Skrevet

Det kan jo også hjelpe å få tatt fine bilder når naturen er på sitt mest frodige nå i mai/juni. I tillegg bør dere selvfølgelig få med alt som kan tenkes å være positivt med området.

Skrevet

Er desverre ikke mulig å bli rik på eiendommer lengre :forvirret: Er kjøpers marked nå.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Her

er linken til tomta. Det er utrolig dårlige bilder som er tatt der da. Altså, det er mye bedre solforhold enn det bildene viser, + at det ikke er noe pent med all snøen. Men tomten er fin den :):tommelsmil:

Gjest Gjest
Skrevet

Var jo ei fin tomt da, selv om den kanskje var litt lita, og det ikke var lagt opp klart for vann og kloakk. Det koster litt å grave til det, uten at jeg kan så mye om det.

Men prisen var kanskje litt stiv?

Hva ga dere for tomta da? Eller er det fraskilt fra deres eiendom?

Vi har selv kjøpt tomt til 320 000 i et mye mer attraktivt område, sentralt i trøndelag med flott utsikt og alt klart for vann og kloakk... Dette er en tomt på et mål...

Jeg tror nok jeg ville vurdert å sette ned prisen, evt prøve med å ta nye bilder nå som snøen er borte....

Det at det er vanskelig å selge tomta tror jeg personlig ikke har så mye med at det er kjøpers marked som du sier. Det tror jeg mer gjelder ferdig oppsatte ting, ikke så mye tomter. Det er mangelvare med tomter for eneboliger der det ikke k ommer ferdiig hus med på kjøpet...

I alle fall min oppfatning rundt her jeg bor siden det har vært utrolig rift om tomtene her...

Gjest Gjest
Skrevet

Ta nye bilder nå som det er vår! Sett kanskje ned prisen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...