Gjest Pattys Skrevet 13. mai 2003 #1 Del Skrevet 13. mai 2003 Hei! Jeg har grønne øyne, vil gjerne prøve en ganske knæsj øyenskygge farge. Har du noe å anbefale, både merker og farge? Jeg bruker vanligvis mørkebrun, synes jeg får større øyne av det. Jeg vil ha en skygge som ikke gjør at øynene virker mindre! Merkelig nok gjør lyse farger det på meg- litt komplisert som dere skjønner..Men vil dere hjelpe meg? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 13. mai 2003 #2 Del Skrevet 13. mai 2003 lilla eller gull fremhever grønne øyne. (grønn øyenskygge har en tendens til å få grønne øyne til å se grå ut) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 13. mai 2003 #3 Del Skrevet 13. mai 2003 Det blir jo subjektivt dette her, men jeg synes det er fint med lilla øyenskygge til grønne øyne (mørk farge på selve øyelokket og en lysere farge som børstes oppover mot brynet). Til party er det tøft med "sotede" øyne, altså veldig mørk grå. Dette synes jeg fremhever grønnfargen også. Gylne farger passer også bra (skimmer av gull, sølv, kobber etc). Prøv deg frem slik at du ikke går ut av døren som et levende maleskrin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 13. mai 2003 #4 Del Skrevet 13. mai 2003 Lilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pattys Skrevet 13. mai 2003 #5 Del Skrevet 13. mai 2003 Takker og bukker! :D Ser at lilla og gull går igjen i svarene. Har faktisk lett etter gull med skimmer, men har ikke funnet det enda. Hvor og hvilket merke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 13. mai 2003 #6 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har en trio-øyenskygge fra Estée Lauder, hvor den ene er i gull-skimmer. Vet ikke om de har den fortsatt, men du kan jo sjekke med et parfymeri. Hvis du vil prøve deg frem uten å bruke så mye penger i første omgang kan du sjekke på H&M. Der har de single øyenskygger i alle slags farger og varianter. Kjøper du noe der og tester hjemme kan du jo finne ut om du liker det og vil investere i et dyrere merke? Lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 13. mai 2003 #7 Del Skrevet 13. mai 2003 (som noen nevnte, mørkegrå evt svart kan også være veldig fint!) gullfarget øyeskygge: vil gjerne ha flere tips jeg og. har to stykker, men begge var limited edition og ikke å få tak i lenger, så det hjelper ikke mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 13. mai 2003 #8 Del Skrevet 13. mai 2003 (Jeg hadde forresten en øyenskygge i gull-skimmer fra Body Shop for en stund siden - kom på det nå) :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 13. mai 2003 #9 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har også grønne øyne og kan anbefale grønn øyenskygge. Den får øyenfargen din frem. Men du må prøve deg frem til hvilket merke du liker og hvilken grønnfarge som passer deg. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pattys Skrevet 13. mai 2003 #10 Del Skrevet 13. mai 2003 Har desverre ikke H&M i den byen her...Er enig i at jeg bør prøve et billigmerke først for å se om jeg kler det i det hele tatt. Hvis noen av dere sitter å leser dette med en gullfarget øyenskygge i hus: Hjelp oss! Skriv hvor du kjøpte den og merket..Da blir jeg i hvert fall jeg kjempeglad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 13. mai 2003 #11 Del Skrevet 13. mai 2003 chanel har forresten en boks med 4 øyeskygger der en er gullfarget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 13. mai 2003 #12 Del Skrevet 13. mai 2003 sjekka på nett: den heter stellaires. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. mai 2003 #13 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har også grønne øyne, og føler at - gull (kjøpt hos Body shop) og - lilla (også Body shop) og - rødlig tone (bruker faktisk restene av en rødlig rouge jeg har fra Body shop, da jeg ikke finner rødtoner i øyenskygge) fremhever min grønnfarge. Rød og lilla er kontrastfarger til grønt og vil derfor fremheve det grønne. Men det kommer jo helt an på grønnfargen du har på øynene, det må du nesten prøve deg frem på. - visse grønnfarger fremhever også det grønne i øynene mine, men det er skrekkelig mye vanskeligere å finne akkurat rett farge for det, fordi det skal trekke frem "lik" farge. Har du ikke Vita eller kaphal eller no slikt i nærheten? De har mye av de samme merkene som H&M, og bør kunne ha litt billigsminke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 13. mai 2003 #14 Del Skrevet 13. mai 2003 Anbefaler også lilla eyeliner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2003 #15 Del Skrevet 13. mai 2003 Tusen hjertelig takk for tips og anbefalinger alle sammen! :D Har KappAhl,Vita og Cubus ol i nærheten ja! Skal prøve meg litt frem med deres merker først! Rød høres spennende ut det og! Nå skal jeg prøve rød, gull (håper jeg finner) og lilla. Lilla eyeliner høres litt dramatisk ut, men kanskje det blir fint på? Mente du at jeg skulle prøve det til lilla øyenskygge da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Patttys Skrevet 13. mai 2003 #16 Del Skrevet 13. mai 2003 Det er meg som er gjest over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 13. mai 2003 #17 Del Skrevet 13. mai 2003 Lilla eyeliner kan bli så lite eller mye dramatisk som du ønsker selv. Jeg bruker lilla øyneskygge/eyeliner hver dag, og det gir jo, som brunt, et "mildere" uttrykk en kullsvart. Jeg mener jo mørk lilla, ikke lys ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 13. mai 2003 #18 Del Skrevet 13. mai 2003 Glemte å nevne lilla mascara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 13. mai 2003 #19 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har en gulløyenskygge av merket ArtDeco, kjøpte den på et parfymere. Ikke var den dyr heller, tror jeg betalte mellom 30 og 50 kroner for den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 13. mai 2003 #20 Del Skrevet 13. mai 2003 Glemte å nevne lilla mascara. :o Er det sant, eller?? Får du det til å se naturlig ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå