Gå til innhold

grvaid ved onani

Fremhevede innlegg

Gjest gest
Skrevet

er der sjangs for at det går ann å bli gravid, hvis jg onanerte på et sted der en gutt akkurat hadde runka slik at han kom??

Videoannonse
Annonse
Gjest Mirina
Skrevet

Nei, sæden må inn i skjeden for at du skal kunne bli gravid.

Gjest gest
Skrevet
Nei, sæden må inn i skjeden for at du skal kunne bli gravid.

men om jeg skulle fått det på fingrene da?

Gjest Mirina
Skrevet
men om jeg skulle fått det på fingrene da?

Altså, det er mulig det finnes en mikroskopisk teoretisk mulighet, men jeg tør garantere deg at du ikke har blitt gravid av dette.

Skrevet

Vel, merkeligere ting har hendt, så jeg ville ikke utelukke at det er mulig. Jeg sier som Lisa Ekdahl... Vem vet, inte jag... Hvis mensen uteblir, ta en test. Eneste måten å finne ut på.

Skrevet

I så fall; skyld på "Den Hellige Hånd"...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg husker jeg hørte om ei som hadde blitt gravid selv om typen kom på låret hennes, men vet ikke om de hadde hatt samleie eller oral eller hva det skulle være i forkant. Men visstnok kan de små jævlene klatre langt hvis det er mye futt i dem

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg husker jeg hørte om ei som hadde blitt gravid selv om typen kom på låret hennes, men vet ikke om de hadde hatt samleie eller oral eller hva det skulle være i forkant. Men visstnok kan de små jævlene klatre langt hvis det er mye futt i dem

Hahaha.Dagens! :hoho:

Skrevet
I så fall; skyld på "Den Hellige Hånd"...

:ler:

Gjest Gjest_fiffi_*
Skrevet

Det kan de ikke! De overlever såvidt inne i ei kvinne, utenfor kroppen har de ikke en sjans. Regner med dette er et tullesvar, men svarer alikevel.

Gjest Gjest
Skrevet
Det kan de ikke! De overlever såvidt inne i ei kvinne, utenfor kroppen har de ikke en sjans. Regner med dette er et tullesvar, men svarer alikevel.

Sædceller kan overleve opp til 3 timer utenfor kroppen ved romtemperatur.

Skrevet

Så vidt?? De kan leve i opp til 72 timer etter det jeg vet om. Syns det er lenge jeg.

En sædcelle kan overleve i egglederen i omtrent 2-3 døgn.

http://www.nettdoktor.no/graviditet_foedse...befruktning.php

Gjest Mirina
Skrevet

Uansett hvor lenge sædceller kan leve i og utenfor skjeden, det er umulig å bli gravid av at noen kommer på låret ditt.

Skrevet
Uansett hvor lenge sædceller kan leve i og utenfor skjeden, det er umulig å bli gravid av at noen kommer på låret ditt.

Det er sant!

Hviiiiis ikke man tar dette opp med fingrene for så å stikke fingrene inn i vagina! Da kan man bli gravid. *kverulere ja*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...