Meaty Skrevet 2. mai 2008 #1 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg vet at mange synes at allværsjakke er fy-fy, men noen ganger er det et veldig nyttig plagg. Nå har det seg sånn at jeg har sett en veldig fin jakke, men jeg vet ikke hvilket merke det er. Jeg har sett den i både rødt og lys limegrønn. På høyre side av magepartiet og siden på jakka så er det en enkel tegning av noe som ligner på en globus eller et kart, jeg tror det var brukt hvite streker. Noen som har peiling? Har sett litt på Bergans og Helly Hansen sine sider men finner ikke noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. mai 2008 #2 Del Skrevet 2. mai 2008 Høres veldig ut som Bergans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #3 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg vil tro det kanskje er Bergans Stryn jakken du har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kajal Skrevet 2. mai 2008 #4 Del Skrevet 2. mai 2008 Høres veldig ut som Bergans, ja, men kanskje modellen har utgått? Tror den kom for to år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 2. mai 2008 #5 Del Skrevet 2. mai 2008 Noe ala - denne - ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 3. mai 2008 Oj, ja det ligner jo veldig på den Bergans Stryn da (gjorde et bildesøk på Google), men det rare er at jeg hadde en formening om at den globusgreia ikke dekket fullt så mye av fronten på jakka. Det er sikkert bare jeg som husker feil. Hvis det er denne jeg har sett så synes jeg ikke den så like fin ut på bildet som i virkeligheten. Også var den jo sviiindyr... Tusen takk for svar i hvert fall PS: Jeg fikk ikke linken i innlegget til Maneo til å virke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. mai 2008 #7 Del Skrevet 3. mai 2008 Den du tenker på heter Rauland lady, har den samme i svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzy Skrevet 3. mai 2008 #8 Del Skrevet 3. mai 2008 Er det denne du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 4. mai 2008 Ja Gaby og Dizzy, der har vi nok jakken jeg har sett! Jeg synes at den grønnfargen ser noe blass ut men det kan jo være skjermen min som gjør det. Men Kajal har nok rett i at den er utgått, og at det var derfor jeg ikke så den på Bergans sine sider. Dessverre er nok 3000 kroner en del over det jeg hadde håpet på. Mulig det er mer en jakke til vinterbruk enn nå om våren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 4. mai 2008 #10 Del Skrevet 4. mai 2008 Det er en skalljakke, så den er ikke akkurat varm Jeg bruker min året rundt jeg, ikke på varme sommerdager såklart, men på båtturer og sånt er den kjekk å ha om sommeren også. Dyr, ja... Men den varer lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 5. mai 2008 Det er en skalljakke, så den er ikke akkurat varm Jeg bruker min året rundt jeg, ikke på varme sommerdager såklart, men på båtturer og sånt er den kjekk å ha om sommeren også. Dyr, ja... Men den varer lenge Det er sant, man får som regel hva man betaler for når det gjelder klær. Jeg har hatt en Helly Hansen jakke før, den varte i årevis! Da vil jeg takke alle som har svart meg i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå