Gjest Pustina Skrevet 13. mai 2003 #1 Skrevet 13. mai 2003 Jeg må holde pusten de siste sekundene før jeg får orgasme, både når jeg har samleie og når jeg onanerer. Hvis ikke er det vanskelig å få orgasme. Noen flere som er slik??
chimp Skrevet 13. mai 2003 #3 Skrevet 13. mai 2003 Vel, når jeg er på det platået der, må jeg si at jeg ikke registrerer stort annet enn ÉN følelse, men når du sier d......d er absolutt et el annet m pusten som ikke går helt normalt ja.....
Gabriel Skrevet 14. mai 2003 #4 Skrevet 14. mai 2003 At det å holde pusten gir bedre orgasmer er et kjent fenomen. Det er mange varianter av denne. For en stund siden var det en tråd her om å bruke gassmasker og det går vel på noe av det samme. I "Sansenes rike" kveler de hverandre for å gi hverandre bedre orgasmer. Andre som er alene trekker en plastpose over hode. Det har skjedd noen ulykker med dette. For noen år siden var det en britisk minister som ble funnet død naken på kontoret sitt med en plastikkpose over hoden og hendene på pikken. Så for han gikk det ikke så bra (til slutt). Av mange måter å øke sin seksuelle nytelse på er vel denne en en bør holde seg unna å eksperimenter med. Gabriel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå