Gjest Tina-gjest Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 For en ukes tid siden var jeg på apoteket og kjøpte en pakke med 12 klyster. Da jeg åpnet den i dag, viste den seg og inneholde bare 4 styk. Kan jeg ta den med til apoteket der jeg kjøpte den og klage på dette og få en ny pakke? Jeg har kviteringen, men det blir jo egentlig bare ord mot ord. Kan jo hende de tror jeg bare har tatt ut 8 stykker. Eller har de plikt til å stole på meg? I tilegg syns jeg det er ganske så flaut å klage på et slikt kjøp, det er ikke noe jeg skriker ut om at jeg bruker av og til akkurat... Men jeg vil jo gjerne ha det jeg har betalt for da og syns jo jeg har krav på å få en ny pakke som innholder det den skal. Hilsen Tina
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Da går du tilbake med pakken og sier det på en pen måte. Helt sikkert ikke noe problem.
Supramundane Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Hvis du forklarer problemet på en grei måte tror jeg ikke det blir noe problem å få ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå