Heritære Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Har alltid likt å leke også i senga og har heldigvis funnet meg en kjæreste som er likedan. Men jeg trenger flere ideer for hva vi kan gjøre. Vi har annenhver helg huset for oss selv og elsker å finne på ting vi kan gjøre når vi er alene da resten av tiden må gå til mer normal sex Tenkte å kjøpe ett av disse sexgames som finnes f.eks. "LYST" noen som har noen erfaringer med disse spillene? Hva isåfall er deres setting når dere spiller det? Har selvsagt innkjøpt sexleker og light bondage utstyr som er flittig i bruk, har gitt typen flere "gavekort" som ble utrolig godt mottatt. Brukte forslag som jeg leste her, men tar gjerne imot flere . Så hva gjør dere folkens når dere leker i senga?
MarianneE Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Vi har et slikt spill. Kjøpte det for flere år siden (6?) men det er bare blitt brukt en gang. Synes det var litt kjedelig. Slike gavekort som du og nevner har -slik jeg har opplevd det- en tendens til å glemmes. va gjør vi når vi leker i senga? Godt spørsmål... Jeg binder ham fast og kiler han over hele kroppen Dildolek (han på meg og jeg med megselv mens han ser på) Spanking div lekesaker bondage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå