Kajal Skrevet 2. mai 2008 #1 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg har sett to stykker med en grønn jakke med småblomstrete mønster. Grønnfargen ligner denne , kanskje litt lysere og kraftigere. Blomstene er bittesmå og kanskje hvite med sort kant. Den ser litt vintage ut, ganske kort. Stoffet så litt kraftig ut, men jakken er lett. Mer innejakke enn utejakke. Siden jeg har sett to stykker med den (forskjellige byer) så tipper jeg den er kjøpt i en kjedebutikk. Noen som vet hvor jeg kan finne denne jakken? Da hadde jeg blitt kjempeglad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kajal Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 2. mai 2008 Fant ut av det selv, den er fra HM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest soljenta Skrevet 2. mai 2008 #3 Del Skrevet 2. mai 2008 Fant ut av det selv, den er fra HM. Vet du om den er i salg ennå??? Vet hvilken du mener og den er så FIIIIIN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kajal Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg håper det, skal ned til byen og se etter den snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 2. mai 2008 #5 Del Skrevet 2. mai 2008 Oi, dette høyrest interessant ut. Gi beskjed når du veit om dei har den endå!! Fleire fargar? Formsydd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kajal Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 2. mai 2008 De hadde den desverre bare i str. 32 og 34, og det blir litt lite i en slik jakke som er finest når den er litt stor. (I Bergen, Galleriet og Exhibition). Kanskje jeg drar ut på Vestkanten eller Åsane senter og ser i morgen. Den er ikke formsydd, nei. Finnes i grønn og i grå (litt kjedelig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest soljenta Skrevet 3. mai 2008 #7 Del Skrevet 3. mai 2008 De hadde den desverre bare i str. 32 og 34, og det blir litt lite i en slik jakke som er finest når den er litt stor. (I Bergen, Galleriet og Exhibition). Kanskje jeg drar ut på Vestkanten eller Åsane senter og ser i morgen. Den er ikke formsydd, nei. Finnes i grønn og i grå (litt kjedelig). Var det H&M ungdom eller dame avdeling?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 3. mai 2008 #8 Del Skrevet 3. mai 2008 Var det H&M ungdom eller dame avdeling?? Eg ser at Kajal nemner Exhibition i Bergen og der er det kun ungdomsavdeling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kajal Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 3. mai 2008 Den er fra ungdomsavdelingen, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå