Susie Q Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 For en som er ganske gjennomsnittelig grønn på data er photoshop vanskelig å bruke og lære seg?
murray Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Det finnes hauger av morsomme tutorials på nettet som gir deg steg-for-steg instrukser. Jeg lærte på den måten. I tillegg lærer du av å sitte og pusle for deg selv. Men pass på: timene flyr fort altså..
Gjest vimselot Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 For en som er ganske gjennomsnittelig grønn på data er photoshop vanskelig å bruke og lære seg? Det er både morsomt og som hun over her skriver, flyr tiden. Måten å lære det på er å leke seg. Finnes masse bøker om det også, men det er kjedelig...masse nyttig der og kjekt å ha, men ellers er den beste måten å lære det på øvelse. Ta det som en lek og noter hva du gjør, for du vil aldri huske hva du har gjort i enkelte tilfeller for å oppnå akkurat DET resultatet.
Snuselille Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Det finnes hauger av morsomme tutorials på nettet som gir deg steg-for-steg instrukser. Jeg lærte på den måten. I tillegg lærer du av å sitte og pusle for deg selv. Men pass på: timene flyr fort altså.. Her sier jeg meg kjempeenig Men jeg brukte lang tid på å bli kjent ja. Og skulle gjerne lært mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå