murray Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Kommet langt? Jeg er på 15 prosent nå. Kjempemorsomt. Elsker humoren, elsker alt :rødme:
Gjest En annen mann Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Kommet langt? Jeg er på 15 prosent nå. Kjempemorsomt. Elsker humoren, elsker alt :rødme: Nei, men jeg har jaggu lyst på det selv! Bare synd det er til konsoll, og ikke til pc.
murray Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2008 Duger til flatskjermen min . Digg å spille på stor skjerm. Anbefaler virkelig å kjøpe, men regn med å bli usosial en periode
murray Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2008 Sambo snakka om spelet i går, trur han er frista. Eg har berre spelt dei tidlegare versjonane på pc. Antar det har komt til PS3?! Her i huset speler me på lerret :-D Japp, ute på 360 og ps3 \o/
Yme Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 GTAspillene er så dårlige... Det er greit at de har masse frihet og sånt assa, men hvor er alle barna?? Jeg vil skyte barna
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Da er nok Black & White mer spillet for deg Yme..
Yme Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Ja, det stemmer! Hadde helt glemt det spillet der... Husker man fikk ekstra mye mana av å ofre barn hehehe
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Jeg har spilt spillet en del i går og i dag. Det er så bra at jeg har glemt å runke, og det sier ikke lite.
Yme Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har spilt spillet en del i går og i dag. Det er så bra at jeg har glemt å runke, og det sier ikke lite. Skeptsik! Man glemmer aldri å runke.
Gjest StockDama Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 No har me fått det i hus. Sovidt spelt litt. Må komme litt inn i det før eg kan sei heilt kva eg syns. Savner alle juksekodane eg brukte på pc Kan bruke koder på ps3 og xbox også...men krever litt knapptrykke zkillzz
MiaMamma Skrevet 5. juli 2008 #12 Skrevet 5. juli 2008 Jeg holder på å gjøre meg ferdig med storyen i skrivende stund. Vil ha mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå