Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommet langt? Jeg er på 15 prosent nå. Kjempemorsomt. Elsker humoren, elsker alt :rødme:

Videoannonse
Annonse
Gjest En annen mann
Skrevet
Kommet langt? Jeg er på 15 prosent nå. Kjempemorsomt. Elsker humoren, elsker alt :rødme:

Nei, men jeg har jaggu lyst på det selv! Bare synd det er til konsoll, og ikke til pc.

Skrevet

Duger til flatskjermen min :jepp: . Digg å spille på stor skjerm. Anbefaler virkelig å kjøpe, men regn med å bli usosial en periode :ler:

Skrevet
Sambo snakka om spelet i går, trur han er frista. Eg har berre spelt dei tidlegare versjonane på pc. Antar det har komt til PS3?!

Her i huset speler me på lerret :-D

Japp, ute på 360 og ps3 \o/

Skrevet

GTAspillene er så dårlige... Det er greit at de har masse frihet og sånt assa, men hvor er alle barna?? Jeg vil skyte barna :(

Gjest Gjest
Skrevet

Da er nok Black & White mer spillet for deg Yme.. :(

Skrevet

Ja, det stemmer! Hadde helt glemt det spillet der... Husker man fikk ekstra mye mana av å ofre barn hehehe

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har spilt spillet en del i går og i dag. Det er så bra at jeg har glemt å runke, og det sier ikke lite.

Skrevet
Jeg har spilt spillet en del i går og i dag. Det er så bra at jeg har glemt å runke, og det sier ikke lite.

Skeptsik! Man glemmer aldri å runke.

• 1 måned senere...
Gjest StockDama
Skrevet
No har me fått det i hus. Sovidt spelt litt. Må komme litt inn i det før eg kan sei heilt kva eg syns.

Savner alle juksekodane eg brukte på pc :sjenert:

Kan bruke koder på ps3 og xbox også...men krever litt knapptrykke zkillzz

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg holder på å gjøre meg ferdig med storyen i skrivende stund. :sur:

Vil ha mer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...