Gjest sur&stressa Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Ærlig talt, nå er jeg møkk lei internettbutikker. Bestilte varer fra en kjent nettbutikk som selger sportsutstyr. Har aldri bestilt derfra før men siden virker seriøs og de lekser opp med kundens rettigheter og blablabla. Så skal jeg stresse meg ned på postkontoret og hente pakken. Har ikke bil så må bruke sykkel opp og ned ørten bakker. Så kommer jeg hjem og ser at de har sendt meg noe HELT annet enn hva jeg bestilte, en feil vare, en helt annen farge enn jeg bestilte til en LAVERE pris enn varen jeg har betalt for. Er det mulig? Hvem er det som plukker ut varer og sender avgårde, spør jeg meg. En analfabet fargeblind gjerrigpetter? Ser de ikke på bestillingen hva folk skal ha? ARGH! Så jeg må stresse ræva mi ned på postkontoret igjen og gå glipp av dyrebar eksamenslesetid. Betale 60 kr for retur. Jeg har vel krav på å få tilbakebetalt disse pengene? Forrige uke var det samme prosedyre, denne gang var La Redoute synderen. Bestilte en treningsbukse i str M og får den tilsendt i str Xtra Small! Haha, jo jo. Kanskje jeg kan bruke den i 2011 hvis jeg fortsetter vårens slankekur. F... ta! Koster penger å returnere og ikke minst TID! Kunne liker gjerne drassa meg ned i byen og handla klær der. Måtte bare få ut litt..DAMP!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå