Gå til innhold

Kaste stein i glasshus

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mille_*
Skrevet

Nå skal jeg skrive noe om gjester på KG, og er klar over at jeg kaster stein i glasshus siden jeg selv er gjest her. :sjenert:

Jeg synes det er veldig greit med anonymiteten det gir meg å være gjest. Jeg har vært registrert bruker i et annet forum og følte meg litt mer "hemmet" der, fordi jeg følte at etterhvert som jeg røpet mer og mer om min egen livssituasjon og egne opplevelser, så sto jeg i stadig større "fare" for å bli avslørt av venner/familie som kanskje deltok i samme forum. Og det ville jeg slett ikke ønsket. F.eks. ville jeg ikke følt meg komfortabel med at onkel skulle lest hva jeg skriver om egne erfaringer innen seksualitet...

Men så går jeg ikke helt av skaftet her selv om jeg er gjest. Det er jo lov å tenke før man skriver likevel. :)

Jeg har imidlertid fått inntrykk av at gjestene er overrepresentert blant de som kommer med fullstendig håpløse og negative svar. Sånn som "Idiot!" og ingenting mer enn det ene ordet. Eller "herregud så dum du er som tror noe sånt". Osv.

Er det andre som opplever det samme? :sukk:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er vel kanskje blind som ikke har lagt merke til sånne utsagn du skriver om.

Er det i spesielle forumrom det foregår?

Jeg har litt problemer med å forstå at dette skal ha gått meg helt hus forbi hvis det er et problem her inne. Kan det være at noen er litt for følsomme og tar seg litt mer nær av hva andre skriver enn hva man kanskje kan forvente?

Gjest Gjest_Mille_*
Skrevet
Jeg er vel kanskje blind som ikke har lagt merke til sånne utsagn du skriver om.

Er det i spesielle forumrom det foregår?

Jeg har litt problemer med å forstå at dette skal ha gått meg helt hus forbi hvis det er et problem her inne. Kan det være at noen er litt for følsomme og tar seg litt mer nær av hva andre skriver enn hva man kanskje kan forvente?

Jeg vil ikke kalle det et problem. Men jeg har sett det som svar på en del innlegg andre har skrevet. Synes det blir litt for dumt med et svar som bare går ut på å slenge med leppa eller si noe negativt om andre deltakere uten å diskutere saken.

Kan ikke si det gjelder spesielle rom, har sett det litt her og litt der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...