Chelsea Skrevet 2. mai 2008 #1 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei! Jeg spiser ofte en yogurt av lett variant på morgenen eller som mellommåltid og liker å ha litt kornblanding oppi. Men sliter med å finne sunne varianter, spesielt siden jeg ikke er spesielt glad i havregryn og det er det i mange av kornblandingene. Kanskje jeg evt. burde prøve å lage min egen blanding? Er bl.a. veldig glad i solsikkefrø. Så tips til kjøpte kornblandinger og evt. selvlagde ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sugar_* Skrevet 2. mai 2008 #2 Del Skrevet 2. mai 2008 4-korn er meget bra. Kun 4% sukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 2. mai 2008 #3 Del Skrevet 2. mai 2008 4-korn er meget bra. Kun 4% sukker Men der er det vel havregryn som hun ikke er noe glad i? Er vel havregryn i det meste, så det enkleste er kanskje og ordne deg en blanding selv med det du liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Berit_* Skrevet 2. mai 2008 #4 Del Skrevet 2. mai 2008 Så på Oprah at det finnes et frø som heter Chia som skulle være så bra. Noen som har hørt om det, evt. prøvd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 4. mai 2008 #5 Del Skrevet 4. mai 2008 Pleier å lage meg en blanding av havregryn, solsikkekjerner, linfrø, rosiner og hakkede mandler jeg. Så har jeg yoghurt eller melk på. Det metter veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_marit_* Skrevet 4. mai 2008 #6 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei Jeg lager min egen blanding: 2 dl Solsikkerkjerner 2 dl linfrø 2 dl gresskarkjernen 2 dl sesamfrø Kjør ingridiensen i en blender/kjøkkenmaskin en liten stund Jeg spiser denne blandingen i yoghurt til froskost hver dag - kjempe godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J-G Skrevet 4. mai 2008 #7 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg har prøvd med Bjørns havregryn, linfrø, kruskakli. Kanskje jeg skal ha oppi litt solsikkekjerne sesamfrø og gresskarkjerner og. Det hørtes godt ut. De linfrøa jeg bruker er hele. Og syns det blir litt seigt. Lurer på om jeg skal kutte ut de. MAnge bra tips her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå