Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Celine_*
Skrevet
Gebyrer nei ville tro at det bare kommer vanlig frakt...

ok det var bra :) takk for svar. Da blir denne kjolen MIN snart. hehe!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har bestillt fra forever 21 og både fått bekreftet bestilling på mail og sporingsnummer.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis jeg var deg ville jeg har sendt de en mail! Bare for å sjekke hvorfor du ikke har fått noen bekreftelsesmail... Ellers har du ikke noe bevis for at du har handlet der hvis det er en feil :)

Nå er mail sendt, så venter på svar. Men går ut ifra at de ikke har mottatt bestillingen, at det skjedde en feil. Og pengene i "reservert transaksjon utland" ikke er reservert lenger enn en uke ( leste på et annet nettforum) når nettbutikken ikke krever sine penger. Bestilte nettop en litt mindre ladning med klær fra forever21 og denne gangen gikk det fint med bekreftelse på bestilling og alt:)

• 4 uker senere...
Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Hvordan er størrelsene hos Forever21? Kan man regne med at S går bra hvis man bruker S hos H&M, f.eks, eller bør man gå opp en størrelse?

Skrevet

^

Hvis du vipper mellom to størrelser ville jeg hvertfall gått opp :)

Syns klærne er litt små i størrelsen..

Skrevet
Hvordan er størrelsene hos Forever21? Kan man regne med at S går bra hvis man bruker S hos H&M, f.eks, eller bør man gå opp en størrelse?

Bruker M hos HM og stort sett L hos forever21.

Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)

.

Endret av Ansjoni
Skrevet

Bestillte to kjoler og en topp derifra etter at jeg fant forever 21 via innlegg her inne... forelsket meg helt i de klærne de hadde der... mange søte topper og mange fine kjoler... :rødme:

Fått beskjed om at bestillingen er på vei... vet ikke hvor mange dager det tar jeg før det kommer frem..?

Til min store forargelse oppdaget jeg at jeg hadde bestillt to kjoler av samme type... så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med den ene.. kanskje selge den på qxl eller noe? eller sender man den tilbake...

Skrevet
Bestillte to kjoler og en topp derifra etter at jeg fant forever 21 via innlegg her inne... forelsket meg helt i de klærne de hadde der... mange søte topper og mange fine kjoler... :rødme:

Fått beskjed om at bestillingen er på vei... vet ikke hvor mange dager det tar jeg før det kommer frem..?

Til min store forargelse oppdaget jeg at jeg hadde bestillt to kjoler av samme type... så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med den ene.. kanskje selge den på qxl eller noe? eller sender man den tilbake...

Hva med å prøve å sende dem en mail og forklare dem situasjon. Er du heldig og rask nok så fikser de det sikkert for deg..

Skrevet

Det var litt forsent å sende mail, da de allerede hadde sendt pakken...

Men, det ordnet seg. En venninne kjøpte den ene kremfargede kjolen..

Den svarte var for liten og trang rundt brystet til både venninnen min og meg..

Skal høre om det er en annen venninne som kanskje passer den...

Ellers går det jo ann å sende den tilbake igjen..

Jeg er veldig fornøyd med plaggene.. like fine som på bildet.. kvaliteten er det så om så med egentlig... er nok ikke den beste kvaliteten..

Men jeg har fått en ny favoritt nettbutikk... :rødme:

Gjest Gjest
Skrevet
Det var litt forsent å sende mail, da de allerede hadde sendt pakken...

Men, det ordnet seg. En venninne kjøpte den ene kremfargede kjolen..

Den svarte var for liten og trang rundt brystet til både venninnen min og meg..

Skal høre om det er en annen venninne som kanskje passer den...

Ellers går det jo ann å sende den tilbake igjen..

Jeg er veldig fornøyd med plaggene.. like fine som på bildet.. kvaliteten er det så om så med egentlig... er nok ikke den beste kvaliteten..

Men jeg har fått en ny favoritt nettbutikk... :rødme:

Kan du fortelle litt om hva du måtte betale? Og hvor lang tid det tok?

Er også forelsket i klærne der, men skeptisk til å bestille fra USA :)

Skrevet

Jeg betalte med kort.. shipping på 49.95 tror jeg det var..

Måtte betale rundt 300 i toll her hjemme..

Tok ca 6 dager fra jeg bestillte til varen lå på posthuset her oppe..

Hvis du lurer på hvor mye klærne koster i norske kr...

regn ut her.. http://www.finn.no/finn/travel/info/currency/

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også nettopp bestilt derfra, har siklet på klær derfra i flere år nå, men aldri kommet så langt å bestille pga moms og sånn.

Men jeg bestilte i går, og da sørget jeg for at det ble under 200 kr så jeg slipper moms.

Ellers er frakten uansett hva du kjøper 39.99. IKKE 49.99 :)

Så det blir altså 200 kr for bare frakt, men i og med at klærne er så billige i seg selv så lønner det seg uansett. Du får billige klær a la HM, men uten at hele Norge har det samme.:)

Jeg kjøpte en kjole, en nattshorts og et par øredobber. dette ble litt under 200, 170,- tror jeg.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har også nettopp bestilt derfra, har siklet på klær derfra i flere år nå, men aldri kommet så langt å bestille pga moms og sånn.

Men jeg bestilte i går, og da sørget jeg for at det ble under 200 kr så jeg slipper moms.

Ellers er frakten uansett hva du kjøper 39.99. IKKE 49.99 :)

Så det blir altså 200 kr for bare frakt, men i og med at klærne er så billige i seg selv så lønner det seg uansett. Du får billige klær a la HM, men uten at hele Norge har det samme.:)

Jeg kjøpte en kjole, en nattshorts og et par øredobber. dette ble litt under 200, 170,- tror jeg.

Hei! Vet ikke helt om jeg forstår deg rett, men slipper man å betale moms hvis prisen er under 200NOK?

Jeg har funnet to topper som til sammen blir $37.60, altså 196NOK. Hvis jeg bestiller disse, hva må jeg betale ekstra?

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Gjest: Kun porto, hvis varene koster under 200 NOK

Bestilte derfra i går, så det blir spennende å se hvordan størrelsene og sånt er :) Med litt ulike ting i handlekurven komer portoen på alt fra $39.99 til $44.99 mener jeg å huske, men jeg endte på $39.99 til slutt

Skrevet

Jeg er normalt en S eller XS i Norge og jeg opplevde at noen av S størrelsene til forever21.com var for små for meg :S Jeg oppdaget butikken mens jeg var i NY i mai og kjøpte 12 kjoler og noen øredobber. Kjolene kosta ca 90 kroner stykket! Jeg elsker den butikken! :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
Gjest: Kun porto, hvis varene koster under 200 NOK

Bestilte derfra i går, så det blir spennende å se hvordan størrelsene og sånt er :) Med litt ulike ting i handlekurven komer portoen på alt fra $39.99 til $44.99 mener jeg å huske, men jeg endte på $39.99 til slutt

Jeg er også spent på størrelsene, håper at de passer, bestilte mine vanlige størrelser, men jeg sjekket størrelsestabellen først for å se om det ble riktig. Eneste som skurrer litt med norske størrelser, er at det virker som at de bruker mindre mål rundt hoftene i forhold til størrelsene for bukser og sånn.

Tror nemlig egentlig at jeg skulle bestilt L i den nattshortsen jeg kjøpte, i følge tabellen deres, men de hadde bare M igjen, så satset på at det gikk bra. (det er M jeg bruker hjemme, og noen ganger S)

Hva bestilte du Frk. Grønn?

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Jeg bestilte en kjole, og vipper mellom S og M i norske størrelser, så jeg bestilte M hos Forever21, for sikkerhets skyld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...