mustapippuri Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Handlet der da jeg var i USA i fjor, og er fremdeles kjempefornøyd med klærne. Billig og ok kvalitet
California Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Hei:) Noen som har handla på dette stedet? Jeg har ikke handlet fra nettstedet, men har handlet fra butikk i USA. Klærne er i utg.punktet veldig billige, men kvaliteten kan være så-som-så (enten at de ikke tåler så mye bruk, kan skifte litt fasong etter vask etc). Størrelsesmessig er de ikke laget for jenter med litt store pupper (C og over), de har "glemt" at når man går opp fra strl M til L så er gjerne puppene litt større også... Men utrolig billige klær!
royaltrux Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Greie butikk, men ta litt hensyn til størrelse, utrooooolig små i størrelser!
laperla Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2008 Greie butikk, men ta litt hensyn til størrelse, utrooooolig små i størrelser! Høhø. Det er avgjort. Ikke no' shopping der for min del.
Aurela Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Jeg er ikke fornøyd med kvaliteten derifra. Greit, har bare to plagg som er kjøpt der, men det minner meg om HM-standar der t-shorter av tynne stoffer får hull etter en liten stund..
Gjest k Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 jeg har bestilte fra siden for en uke siden, men fikk ingen bekreftelsesmail.. har ennå ikke fått pakken, men det er ikke så rart (regner med to uker).. men er det noen som har bestilt og som kan bekrefte at de ikke sender en mail for å oppsummere hva man har bestilt?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Sender de til Norge?? Hva blir porto og alt sånn, da? Nå ble jeg glad, trodde ikke de gjorde det :D
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Tenkte ikke over at de har nettbutikk, så nå ble jeg også glad! Jeg handlet mye der da jeg var i USA for noen mnd siden, og da jeg var der for snart to år siden... Klærne er kjempefine, og jeg har ikke merket dårlig kvalitet av noe slag. Jeg behandler de som konger i vaskemaskinen, litt redd for favorittklærne mine!
IloveNY Skrevet 4. mai 2008 #11 Skrevet 4. mai 2008 jeg var inne på nettsiden for en stund siden og synes å huske at det var ganske høy frakt... så man kan umulig unngå å komme under 200 grensa:/ forever 21 har ikke så god kvalitet på klærne at det verdt å betale toll osv ekstra synes nå jeg. Selv om 2 av mine favoritt plagg er derfra
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #12 Skrevet 4. mai 2008 Er ikke SÅ høy frakt, spørs hva du kjøper det, de beregner det ut etter du har vært i kassen. Men det er lett å handle under 200kr grensa og likevel få en masse varer, alt er så billig der, og hvis frakten da kommer på en 100 eller 160, så er varene fremdeles veldig billige uansett at det blir verdt det. Har lenge tenkt å handle noe der, men har ikke bestemt meg for hva enda, redd for å angre, siden det pleier å være så mye styr å bytte når man handler over nett.
California Skrevet 4. mai 2008 #13 Skrevet 4. mai 2008 American Eagle har litt samme type klær som Forever21, mest for de under 25år kanskje?. Litt dyrere klær, men litt billigere shipping. Kan være verdt en titt. www.ae.com Priser frakt
IloveNY Skrevet 4. mai 2008 #14 Skrevet 4. mai 2008 American Eagle hadde jeg helt glemt! Takk for at du minnet meg på det! :juhu: de har mye fint...
California Skrevet 4. mai 2008 #15 Skrevet 4. mai 2008 American Eagle hadde jeg helt glemt! Takk for at du minnet meg på det! :juhu: de har mye fint... Ja, kjøpte meg noen "søndagsklær" her for ca 1mnd siden. denne (hettegenser med korte ermer) og en lignende kort joggebukse til trening betalte jeg knapt 75kr per stykk for (+ porto)! :D Hurra for salg og lav dollarkurs!
Sola^ Skrevet 4. mai 2008 #16 Skrevet 4. mai 2008 Meiner at frakt ikkje berører tollgrensa. Er kun varene du skal betale for, ikkje frakta. Men kan i blant vere smart å ta litegranne hensyn til om kursen endrer seg litt. At ein handler for 180 i stedet for 200 i tilfelle kursen endrer seg.
Gjest daqueri Skrevet 6. mai 2008 #17 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har heller ikke mottatt noen bekreftelsesmail om ordrer. Det kom en feilmelding (error) på nettsiden når jeg bestilte. Og på nettsiden deres står det at jeg ikke har bestilt noe. Men på nettbanken har de trukket mine 446 dollar... som "reservert transaksjon utland". Det samme skjedde med min søster som bestilte samtidig. Men for alt jeg vet er pakken sendt.. *venter i spenning*..
IloveNY Skrevet 6. mai 2008 #18 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har heller ikke mottatt noen bekreftelsesmail om ordrer. Det kom en feilmelding (error) på nettsiden når jeg bestilte. Og på nettsiden deres står det at jeg ikke har bestilt noe. Men på nettbanken har de trukket mine 446 dollar... som "reservert transaksjon utland". Det samme skjedde med min søster som bestilte samtidig. Men for alt jeg vet er pakken sendt.. *venter i spenning*.. Hvis jeg var deg ville jeg har sendt de en mail! Bare for å sjekke hvorfor du ikke har fått noen bekreftelsesmail... Ellers har du ikke noe bevis for at du har handlet der hvis det er en feil
Gjest Stine Sofie Skrevet 6. mai 2008 #19 Skrevet 6. mai 2008 (endret) Innlegget redigert. Det er ikke tillatt med kjøp og salg gjennom forumet. Reglene. Arwen (mod) Endret 6. mai 2008 av Arwen
IloveNY Skrevet 6. mai 2008 #20 Skrevet 6. mai 2008 Gebyrer nei ville tro at det bare kommer vanlig frakt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå