Gjest Ikke logget inn Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Hei, Jeg har hjemmeside, og blir nå spurt om brukernavn og passord når jeg skal inn på hjemmesiden min..? Vil jo ikke få opp det, for da kan ingen andre se hjemmesiden. Hva har skjedd? Tidligere hadde jeg en velfungerende side, men etter jeg slettet alt og ville starte på ny, og la opp index.html - så fikk jeg opp denne boksen som spør etter brukernavn og passord......... Kan det være noe galt med instillinger, evt indexfilen??
Temposonic Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Du sier du slettet alt som var der, og så lastet opp nye sider. Du har ikke tilfeldigvis slettet filer som har ligget der fra starten. Typisk filer som heter .htaccess eller liknende?
Gjest meg ijen Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Åååå...aha.. Tror ikke det. MEN, jeg har laget en helt ny mappe, og der ligger det ingen sånn fil. Det som er problemet da, at den filen må ligge i mappa mi??
Gjest trådst. Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Du sier du slettet alt som var der, og så lastet opp nye sider. Du har ikke tilfeldigvis slettet filer som har ligget der fra starten. Typisk filer som heter .htaccess eller liknende? jeg hadde visst det.....finner den ikke nå... hva nå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå