Gå til innhold

Ikke-røykere koster mest

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff. Husk at vi røykere også er mennesker (bare ikke like lenge :ler: ). Vi har bare tatt et utrolig teit valg som gir konsekvenser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tutta fra Calcutta
Nå får de bestemme seg. Skal vi røyke, eller skal vi ikke?

Jeg vet det:

Ikke røyker til vi er 70 - så storrøyker for en snarlig død! :o

Tutta :kul: (som er ikke røyker - enn så lenge :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Jeg tenker "ikke røyker jeg" jeg kommer til å koste helsebudsjettet mye i fremtiden :ler2:

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søren!!!! Og jeg som nylig har sluttet å røyke.....

Jaja, får begynne igjen etter fylte 70 da, slik at jeg dør fort nok!! :-? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker "ikke røyker jeg" jeg kommer til å koste helsebudsjettet mye i fremtiden  :ler2:  

Ja. Fy skamme seg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny
Det er sikkert stygt å le, men:

:hoho::hoho::hoho:

Det er ikke stygt å le bare slå latterdøra opp du Lisa-Beth

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Det er jo rett og slett fordi man som røyker ofte går med en skyldfølelse, men nå trenger jeg jo ikke det lenger, jeg kommer jo ikke til å koste samfunnet mer enn andre, tenk, f.eks hvor kostbar en adventist vil være i forhold til meg. Leste et sted at adventister lever lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest indiangranny
:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Det er jo rett og slett fordi man som røyker ofte går med en skyldfølelse, men nå trenger jeg jo ikke det lenger, jeg kommer jo ikke til å koste samfunnet mer enn andre, tenk, f.eks hvor kostbar en adventist vil være i forhold til meg. Leste et sted at adventister lever lengst.

Nå har jeg lite greie på adventister ,men de lever vist veldig sundt med vegtar mat (kanin Mat ) :ler: Jeg er desverre ikke så flinkå spise bare grøntfor selv om det er godt.Liker ikke å spise all maten fra kua da

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå må dere ikke le fo rmye da. For en god latter forlenger livet, og da blir dere enda dyrere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest indiangranny
Altså, nå må dere ikke le fo rmye da. For en god latter forlenger livet, og da blir dere enda dyrere!

Trodde en god latter forlenger kjeften jeg da ,kanskje jeg tar skammelig feil :hoho::hoho::hoho:

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

– En beregning fra Nederland viser at i aldersgruppen mellom 40 og 70 år er det røykerne som påfører helsebudsjettene størst utgifter. Men i aldersgruppen over 70 år synker den samlede andelen av helseutgiftene til røykerne drastisk, sier de to forskerne.

:hoho::hoho::hoho:

jag tror jag kan gissa mig till att hälsoutgifterna för rökare under 17 också är små...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tutta fra Calcutta

Høybråten gikk jo ut og sa at det var feil å komme med tall som viser at ikke røykere koster mer enn røykere.

Trodde politikere visste at en sak har flere sider:

MIN - DIN - DEN RETTE :ler:

Tutta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...