Gjest Gjest_jerry_* Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 har ikke hatt analsex før. men har litt lyst. hvordan føles det? gjør det ikke vondt? hvordan er det med liksom.. hva hvis jeg ikke har vært på do den dagen, kan noe uheldig skje? det tar jeg ikke sjansen på i så fall! vil ikke at han skal komme ut med avføring på seg assa! eller verre, at avføring bare skal komme ut, blææ.. fortell fortell jenter!! (jeg er jente selv om jeg heter jerry forresten)
SMann Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Det kan være lurt å eksperimentere med en dildo i rett størrelse før du inviterer med deg en mann! Hvis du synes det er godt og ikke har problemer med rensligheten bør du være forsiktig første gang du har det med en mann. Bruk masse smøring og du bør selv være den som bestemmer tempoet. Vær edru første gang og gjør det med en partner du stoler på. Uhell kan forekomme.
Gjest glamourgirl Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Velger du å ha analsex må du ikke bli overrasket hvis det kommer avføring ut. Det er jo det rompa i hovedsak er til for. Samtidig, med rett mann, rette forberedelser og rett humør kan det være kjemoefint. Ellers, les tipsa til SMann, gode...
Teriyaki Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Velger du å ha analsex må du ikke bli overrasket hvis det kommer avføring ut. Det er jo det rompa i hovedsak er til for. Samtidig, med rett mann, rette forberedelser og rett humør kan det være kjemoefint. Ellers, les tipsa til SMann, gode... Det har aldri skjedd med meg da. Så lenge man har vært på do for ikke så lenge siden, så skulle ikke det være noe problem. Avføringen ligger ikke i endetarmen hele tiden, den gjør bare det i det øyeblikket den skal ut.
Gjest glamourgirl Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Mente bare at det KAN skje, det er analen, after all. Så man ikke må bli overrasket...
Gjest Mysticgirl Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Har aldri skjedd noe uhell med meg iallefall, men bruk mye glidekrem
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Masse masse glidemiddel er helt essensielt for god analsex, og så hjelper det at du slapper veldig av og blir varmet opp litt først. Hvis du er redd for bajs på pikken-fenomenet så kan du kjøpe analdusj på de fleste erotiske butikker for å få vasket deg grundig først. Og så er det jo en idé å ha gjort sitt fornødne først, og ikke gjøre det når du har magetrøbbel etc! Eneste ulykken jeg har hatt, som jeg syntes var rimelig pinlig, var at jeg klarte å fise en stund etterpå en gang Jeg har stålkontroll på lukkemuskelen ellers, men den var kanskje ikke i helt god behold rett etter analsexen.. blir jo litt utvidet med en gang, men den er heldigvis fleksibel og trekker seg sammen igjen (det at folk som har mye analsex ender opp med å gå i bleie til slutt er bare en myte)
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 (det at folk som har mye analsex ender opp med å gå i bleie til slutt er bare en myte) Min mor jobber på sykehuset, og hun har observert at det er en god del eldre homofile menn som har fått problemer med lukkemuskelkontrollering, og må bruke bleie. Kanskje man burdetrene opp musklene innimellom ("knipeøvelser" a la det mange damer sjør etter de har født barn?), for å unngå slikt? Uansett er det sikekrt ikke alle som får problemer, bare noen.
Fiol Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Har aldri hatt problemer med at det kommer noe ut under analsex. Så lenge man ikke trykker, så holder det seg der inne etter min erfaring hvert fall. Men du bør prøve, jeg var også skeptisk i starten, men nå synes jeg det er deilig. Bare man varmer opp lenge, så er det ikkeno problem =) Og glidemiddel såklart. Lykke til!
Possibly Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 Min mor jobber på sykehuset, og hun har observert at det er en god del eldre homofile menn som har fått problemer med lukkemuskelkontrollering, og må bruke bleie. Kanskje man burdetrene opp musklene innimellom ("knipeøvelser" a la det mange damer sjør etter de har født barn?), for å unngå slikt? Uansett er det sikekrt ikke alle som får problemer, bare noen. Nå er det nok mange gamle mennesker på sykehus som har problemer med lukkemuskler, uansett om de er homofile eller ikke. Dessuten er ikke analsex så utbredt blant homofile som mange ser ut til å tro.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå