Gjest porselenet Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Om under 12 timer skal jeg endelig få oppleve den fantastiske følesen av å blli viet til min elskede, elskede, beste venn og kjæreste! :rødme: Gleder meg så utrolig mye, og nå får jeg ikke sooooove!!! Men det skal bli så fantastisk, herlig, vindunderlig og utrolig!!! Er så heldig som skal få gifte meg med denne fantastiske mannen! Måtte bare skrive ned dette!
Jade Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Gratulerer og lykke til! Håper du får sove snart og at du får en kjempefin dag!
Mrs B Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Gratulerer så mye, vet hvordan det føles ja!! Masse lykke til, ønsker dere alt godt i fremtiden!
linel Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Gratulerer!!! Håper dere får en helt fantastisk dag!!!!!
Solfridbruda Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 å så spennende gi oss en liten tilbakemelding på hvordan det gikk da. Kanskje du har noen tips til oss som ikke har giftet oss enda (gifter meg i august, men synes tiden går så fort - så dagen er der før jeg aner)
DDuck Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Det vil jo si at nå er du gift :juhu: gratulerer så mye å håper dere får en helt fantastisk dag :hoppe:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå