meme87 Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Hei! Jeg er nå ute på en stor ferd, og med et rop om hjelp! Hva om i morgen, du logger deg inn til ditt yndlings spill online, og eierene fortalte deg, beklager GAME OVER! Vel Electronic Arts gjorde nettopp dette, de kutter The Sims Online. Våre venner! Våre hjem! Alt blir borte! En virituell verden blir ødelagt, mens svært mange hjerte fortsatt banker hardt for spillet! Please vis oss deres støtte, deres spill kan bli det neste. Please før dette videre, du trenger ikke å være en ”sim” for å hjelpe. www.playercampaigns.com Alt dette er på grunn av at EA Games ikke ville godta budsjette for spillet for neste år, de føler ikke at de tjener nok penger på dette spillet, fordi de ikke hadde nok kunder som spiller dette. MEN problemet er, EA har aldri gjort nok til å promotere dette spillet ordentlig, og jeg vedder for at mange av dere aldri har hørt om det, men kanskje skulle ønske dere hadde det. Dette er deres sjanse også, greier vi å redde spillet, og om dere har lyst, vil dere oppleve noe helt unikt, The sims ONLINE! Dette er ikke umulig, det har hendt før. Det funker fot Disneys VMK (Virtual Magic Kingdom) Som var avsluttet av Disney. Men spillerene, med hjelp gikk sammen med store underskrifts kampanjer, og de har nå deres egen versjon av spillet til å spille. HER er en link til nyheten vi fikk av teamet som hadde jobbet med spillet.Du kan også signere denne underskrifts kampanjen: Underskrifts kampanje Vi roper ut etter hjelp, please lån oss en hånd.
meme87 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. mai 2008 Hei! Jeg er nå ute på en stor ferd, og med et rop om hjelp! Hva om i morgen, du logger deg inn til ditt yndlings spill online, og eierene fortalte deg, beklager GAME OVER! Vel Electronic Arts gjorde nettopp dette, de kutter The Sims Online. Våre venner! Våre hjem! Alt blir borte! En virituell verden blir ødelagt, mens svært mange hjerte fortsatt banker hardt for spillet! Please vis oss deres støtte, deres spill kan bli det neste. Please før dette videre, du trenger ikke å være en ”sim” for å hjelpe. www.playercampaigns.com Alt dette er på grunn av at EA Games ikke ville godta budsjette for spillet for neste år, de føler ikke at de tjener nok penger på dette spillet, fordi de ikke hadde nok kunder som spiller dette. MEN problemet er, EA har aldri gjort nok til å promotere dette spillet ordentlig, og jeg vedder for at mange av dere aldri har hørt om det, men kanskje skulle ønske dere hadde det. Dette er deres sjanse også, greier vi å redde spillet, og om dere har lyst, vil dere oppleve noe helt unikt, The sims ONLINE! Dette er ikke umulig, det har hendt før. Det funker fot Disneys VMK (Virtual Magic Kingdom) Som var avsluttet av Disney. Men spillerene, med hjelp gikk sammen med store underskrifts kampanjer, og de har nå deres egen versjon av spillet til å spille. HER er en link til nyheten vi fikk av teamet som hadde jobbet med spillet.Du kan også signere denne underskrifts kampanjen: Underskrifts kampanje Vi roper ut etter hjelp, please lån oss en hånd. awww, er det ingen som har lyst å hjelpe til?
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Signert Bare prøvd The Sims en gang, men hjelper gjerne til
Tabris Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Jeg elsker The Sims. Jeg har aldri spilt det online, men spiller PC-spillene mye. Dette var en trist nyhet.
meme87 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2008 Tusen takk!! Vi gjør alt vi kan for å beholde spillet, og jeg kan garantere dere at om dere liker The sims seriene, så kommer dere til å elske the sims online. Håper bare så inderlig at vi greier dette, EA er så stort, og vi er en liten gjeng. Men vi har stor tro, og vi har mange gode ideer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå