Gjest Gjest_klara_* Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Jeg og kjæresten min tenker oss en uke til sydligere strøk..noen som har noen tips til et fint og bra sted? Gjerne litt romantisk:) Vil også at det ikke skal være så dyrt å reise dit..
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Hvorfor bruker du det stygge og nedverdigende begrepet typen i tittelen, når du viser i teksten at du kan det siviliserte navnet kjæresten?
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Hei! Jeg og samboeren min var i Barcelona i april, anbefales på det sterkeste:) Har vært der før i juli, da var været enda bedre. Du kommer tur/retur Barcelona for en rimelig penge ved å lete litt hos de forskjellige operatørene. Av hotell kan jeg anbefale Gran Ronda http://www.hotelgranronda.es/index.html bestill på booking.com så får du rimelig og flott rom:) Kort oppsummert: Romantisk Storby og badeby God mat Flott uteliv Shopping Håper dette var til hjelp:)
Clebra Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Hvorfor bruker du det stygge og nedverdigende begrepet typen i tittelen, når du viser i teksten at du kan det siviliserte navnet kjæresten? Saklig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå