mari4ever Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Hei!=) Dere har sikkert fått dette spørsmålet veldig lenge nuh, men ja. prøvd mange pudder. de middels dyre og dyre føler jeg er kresen. har i.d puddert, men blir så fort blank i nesen og på haken igjen:/ Dette er egentlig ikke et veldig stort problem men føler at alle kan se at jeg er så shiny. hadde vert greit med et pudder som holder hele dagen uten 2 tuch ups. har prøvd kanebo sitt og i.d de er veldig bra men jeg trenger et kompakt pudder siden jeg er bruere nå enn på vinteren trenger et som matter huden veldig. er det noen som har prøvd YSL sitt? tenkte å bestille fra strawberrynet men er så utrolig mange merker å velge mellom... hvilke merker er bra?
laperla Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Hei!=) Dere har sikkert fått dette spørsmålet veldig lenge nuh, men ja. prøvd mange pudder. de middels dyre og dyre føler jeg er kresen. har i.d puddert, men blir så fort blank i nesen og på haken igjen:/ Dette er egentlig ikke et veldig stort problem men føler at alle kan se at jeg er så shiny. hadde vert greit med et pudder som holder hele dagen uten 2 tuch ups. har prøvd kanebo sitt og i.d de er veldig bra men jeg trenger et kompakt pudder siden jeg er bruere nå enn på vinteren trenger et som matter huden veldig. er det noen som har prøvd YSL sitt? tenkte å bestille fra strawberrynet men er så utrolig mange merker å velge mellom... hvilke merker er bra? Hei:) Når du bruker ID fundationen, har du mineral veil'en før fundationen og etter? Det hjelper i allefall på min fete og blanke hud. Kjøpte nemlig først bare fundationen, og den krukka fløy nesten ut av vinduet. Ble jo så skuffa. Også fikk jeg tips om den veil'en, også er jeg gla igjen:)
Dizzy Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 trenger et som matter huden veldig. er det noen som har prøvd YSL sitt? Jeg har pudder fra YSL, men er ikke fornøyd med det. Nesen er like blank etter jeg har tatt på meg pudder...
DDuck Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Jeg harpudder fra Shiseido og er veldig fornøyd med det Jeg trenger ingen ekstra påføringer iløpet av dagen, men jeg er heller ikke så plaget med å bli blank da
mari4ever Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2008 Hei:) Når du bruker ID fundationen, har du mineral veil'en før fundationen og etter? Det hjelper i allefall på min fete og blanke hud. Kjøpte nemlig først bare fundationen, og den krukka fløy nesten ut av vinduet. Ble jo så skuffa. Også fikk jeg tips om den veil'en, også er jeg gla igjen:) hei:) Jeg bruker mineral veilen også ja.. men blir så borte vekk etter noen timer.... desverre
laperla Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 hei:) Jeg bruker mineral veilen også ja.. men blir så borte vekk etter noen timer.... desverre Hm, skjønner... Har du prøvd Stay true matte pudderet fra Clinique da? Det er i allefall jeg kjempe fornøyd med. (Også er det knallbillig på strawberrynet, forresten:)
Gjest *lucky* Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Blankhet kan komme av hudpleien din også. Hvilken rens og krem bruker du? Du kan sikkert puddre en hel masse uten at resultatet blir bra visst ikke grunnarbeidet er bra nok. Også bør du kanskje vurdere en primer siden mineral veil hjelper ikke hjelper. Meow og Glo er bra for de med problemer med blank hud. ID i seg selv er jo så glinsende at jeg synes det er et dårlig alternativ. Id passer best for de som ikke har noen spesielle problemer.
mari4ever Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. mai 2008 Blankhet kan komme av hudpleien din også. Hvilken rens og krem bruker du? Du kan sikkert puddre en hel masse uten at resultatet blir bra visst ikke grunnarbeidet er bra nok. Også bør du kanskje vurdere en primer siden mineral veil hjelper ikke hjelper. Meow og Glo er bra for de med problemer med blank hud. ID i seg selv er jo så glinsende at jeg synes det er et dårlig alternativ. Id passer best for de som ikke har noen spesielle problemer. Eg bruke bra hudpleie, for blandet hud, see weed:) den matter:)^^ hvis jeg kjøper dët glo minerals på nettet er det billigere da?
mari4ever Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. mai 2008 Hm, skjønner... Har du prøvd Stay true matte pudderet fra Clinique da? Det er i allefall jeg kjempe fornøyd med. (Også er det knallbillig på strawberrynet, forresten:) Så bra=D hadde tenkt å prøve clinique sitt fra strawberrynet:) Aldri giddet å kjøpt det i parfymerier her i Norge, er så dyrt(A) takk for tipset=D skal prøve d!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå