Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Skal ha jentekveld her, og tenkte å sette frem fruktsalat med vaniljekesam. Gjør det enkelt med fruktcoctail samt blander i litt mer som banan, kiwi feks. Ville dere forresten beholdt laken?? Vil sette frem noe mere, men hva da? noen gode forslag?? Dette er en "syklubb" og vi gjør det enkelt. Bør være noe det går an å kose seg med litt etetr litt siden de fleste sitetr med håndarbeidet i fanget og småspiser underveis.
Betsy Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Ja, jeg ville beholdt laken. Ellers synes jeg det er godt med usaltede pistasjnøtter i fruktsalaten. En liten skål med litt god (mørk?) sjokolade + litt chips av et eller annet slag er jo greit å sette frem ved siden av fruktsalaten? Småspising er ypperlig på jentekvelder!
Gjest glamourgirl Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Råder til å bruke boks med ananas uten sukker, snarere enn frukt-cocktail, jeg syns den er så søt og kjedelig. Jeg lager fruktsalat med en boks ananas, jeg bruker melon, kiwi, druer, appelsin, mango, plommer, pærer og av og til banan. (litt etter hvor mye jeg gidder skjære, og sesong på frukt) Syns det er kjempegodt med vaniljekesam til! Av og til hakker jeg mørk skokolade og har i en skål vedsiden av, så de som vil kan strø det over. Lykke til og kose deg!
astral Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Var ei som fortalte meg at hun hadde hatt oppi tørka jordbær og latt det stå en stund så de ble "store" igjen. Det var vist helt fantastisk godt!
MarianneE Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Råder til å bruke boks med ananas uten sukker, snarere enn frukt-cocktail, jeg syns den er så søt og kjedelig. Jeg lager fruktsalat med en boks ananas, jeg bruker melon, kiwi, druer, appelsin, mango, plommer, pærer og av og til banan. (litt etter hvor mye jeg gidder skjære, og sesong på frukt) Syns det er kjempegodt med vaniljekesam til! Av og til hakker jeg mørk skokolade og har i en skål vedsiden av, så de som vil kan strø det over. Lykke til og kose deg! Jeg vil og ha....
Gjest glamourgirl Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Mhm... Er veldig poppis å servere sånn på jentekvelder...
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Mhm... Er veldig poppis å servere sånn på jentekvelder... og det er dumt det da, eller...??? får man tak i sånn hermetisk ananas uten sukekr "overalt"? tenkte igrunn jeg skulle slippe å kutte så mye, særlig appelsin synes jeg er kjedelig å kutte opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå