Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Samboer er grei, han, men han er så lite omtenksom og snill i hverdagen, savner små tegn, bevis, kjærtegn, småtterier som viser at han har omtanke og omsorg for meg.

Hva kan jeg gjøre for å endre han slik at han viser meg mer kjærlig oppmerksomhet?

Jeg kan jo selvfølgelig være mot han som jeg ønsker at han skal være mot meg...., men jeg sender allerede en del sms-er og koser og klemmer på han, men det er akkurat som det ikke virker, så jeg lurer på om det er noe annet jeg bør gjøre heller.... Kanskje kjøpe gaver..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mannfolk forstår ikke hint... si det til han!

Skrevet

Jeg er selv en slik mann som du sier at du savner. Håper det i alle fall...

Men jeg er som sagt mann! Jeg må fortelles... det må han også:-)

Skrevet

Det er litt feil utgangspunkt å si at du ønsker å endre han synes jeg. Noen er fra naturens side rett og slett ikke så oppmerksomme, mens andre kan være herligheten selv uten å tenke over det.

Det du kan gjøre er selvsagt å fortelle han at du savner dette i hverdagen. Kanskje tar han det til etterretning og forsøker å tenke mer på slike ting. Men du må ikke forvente at han plutselig skal bli en "ny mann" over natten. Kanskje blir det ingen endring i det hele tatt. Men du kan jo forsøke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...