Gjest Alabama Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Inspirert av en annen tråd her inne, og ei venninnes utsagn (hun vil ikke la seg pule i rumpa hvis hun ikke får kjøre en dildo inn i hans!): Er eksperimenteringen i senga oftest på menns premisser?
waco Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 damer fantaserer jo ikke om å kjøre typen med dildo i ræva, det gjør de kun for å være slemme. men når jeg kjører anal på samboeren min, gjør jeg det for hennes skyld... det er vel forskjellen på menn og kvinner?
Gjest Alabama Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 damer fantaserer jo ikke om å kjøre typen med dildo i ræva, det gjør de kun for å være slemme. men når jeg kjører anal på samboeren min, gjør jeg det for hennes skyld... det er vel forskjellen på menn og kvinner? Jeg fantaserer om å putte ting i ræva på kjærsten min, men jeg får ikke lov!! Det er ikke for å være slem at jeg vil gjøre det, men for at han skal få oppleve hvor deilig det kan være!
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 damer fantaserer jo ikke om å kjøre typen med dildo i ræva, det gjør de kun for å være slemme. men når jeg kjører anal på samboeren min, gjør jeg det for hennes skyld... det er vel forskjellen på menn og kvinner? vEL...ser du har god kunnskap om kvinner? Selv finner jeg tanken på å bruke strap-on på typen mye mer opphissende og spennende enn å få en pikk i analen selv. I mine øyner fremstår det som mer " utforskning" å få lov til å utføre noe som jeg tror ville vært spennende for ham, ikke bare for meg selv. Så....dersom jeg skulle definere hva som fremstår som mest opphissende for meg så, utrolig kanskje for deg, men sant for meg, så ville bruk av strap-on på typen gjort meg mer opphisset enn om han skulle tatt meg i analen.
Gjest Gjest_Brukernavn_* Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Jeg fantaserer om å putte ting i ræva på kjærsten min, men jeg får ikke lov!! Det er ikke for å være slem at jeg vil gjøre det, men for at han skal få oppleve hvor deilig det kan være! Så hvis jeg var kjæresten din, og hadde prøvd både å få ting opp i ræva samt å pule en pen pikerumpe, og fortalte deg at det å pule pikerumpen var en mye større seksuell opplevelse for meg; da ville du begynt å fantasere om at jeg skulle få pule deg analt for å få oppleve hvor deilig det ville være for meg? Det er kvinner som definerer seksuell normalitet, hva som er 'ekkelt' og hvor grensene går.
Gjest Alabama Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Så hvis jeg var kjæresten din, og hadde prøvd både å få ting opp i ræva samt å pule en pen pikerumpe, og fortalte deg at det å pule pikerumpen var en mye større seksuell opplevelse for meg; da ville du begynt å fantasere om at jeg skulle få pule deg analt for å få oppleve hvor deilig det ville være for meg? Det er kvinner som definerer seksuell normalitet, hva som er 'ekkelt' og hvor grensene går. Man må både gi og ta! Jeg ville latt meg utfordre til mye, men opplever ofte at jeg ikke får samme respons av gutter dersom jeg foreslår noe!
waco Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 dere skjønner liksom ikke forskjellen dere jenter? la meg forklare slik at dere forstår en gang for alle. Når dere tar en dildo, en banan eller en agurk opp i stumpen på en gutt så er det "tanken" som opphisser dere. men, hvis jeg bruker min stive penis og fører den inn i anal på min samboer så er det ikke bare tanken, men følelsen jeg har i min penis forplanter seg til seksualakten. jeg får ofte orgasme og sprut mens jeg kjører anal. og skal dere påstå at dere deler den samme begeistreingen når dere tar en tredjeting av plastikk og fører den opp i rumpa på en gutt? får dere virkelig utløsning av dette her altså?
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 (endret) dere skjønner liksom ikke forskjellen dere jenter? Hva med guttene som vil putte en dildo opp i jenta mens de tar henne vaginalt da? Hva med de som liker å bli bundet (både gutter og jenter) mens de har sex? De får ikke noe mer orgasme av den grunn, men kanskje det øker oh say.. spenningen f.eks? Innlegget er endret iht KGs regler. Kari, mod Endret 2. mai 2008 av Kari
Gjest Alabama Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 dere skjønner liksom ikke forskjellen dere jenter? la meg forklare slik at dere forstår en gang for alle. Når dere tar en dildo, en banan eller en agurk opp i stumpen på en gutt så er det "tanken" som opphisser dere. men, hvis jeg bruker min stive penis og fører den inn i anal på min samboer så er det ikke bare tanken, men følelsen jeg har i min penis forplanter seg til seksualakten. jeg får ofte orgasme og sprut mens jeg kjører anal. og skal dere påstå at dere deler den samme begeistreingen når dere tar en tredjeting av plastikk og fører den opp i rumpa på en gutt? får dere virkelig utløsning av dette her altså? Aner ikke hva som skjer med meg!! Men det visste vel ikke du heller første gang du kjørte kuken inn i ræva til dama di!?? Det er det maktfølelsen og det visuelle som tenner meg... Antagelig på samme måte som når du tar dama i doggy!? Vi som ikke har kuk må få lov til å kompensere på andre måter, og da er dildo et fint alternativ.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 Her i huset er det mer jenta som pusher på for eksprimentering
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #12 Skrevet 2. mai 2008 dere skjønner liksom ikke forskjellen dere jenter? la meg forklare slik at dere forstår en gang for alle. Når dere tar en dildo, en banan eller en agurk opp i stumpen på en gutt så er det "tanken" som opphisser dere. men, hvis jeg bruker min stive penis og fører den inn i anal på min samboer så er det ikke bare tanken, men følelsen jeg har i min penis forplanter seg til seksualakten. jeg får ofte orgasme og sprut mens jeg kjører anal. og skal dere påstå at dere deler den samme begeistreingen når dere tar en tredjeting av plastikk og fører den opp i rumpa på en gutt? får dere virkelig utløsning av dette her altså? Vel.... Men dersom jenta får mer nytelse av å ha pikken i fitta, enn i analen, skal mannen da likevel putte den i analen, fordi det gir han mer sexuell nytelse? Du bør få en ting inn i den maskuline hjernestammen din. Skal du eksperimentere sexuelt, og jenta må gi litt av seg selv, så må du ikke pingle ut ved samme handling selv. Det er direkte TURN OFF!! Å kreve noe av noen, som man ikke gidder å by på selv er en strategi som garantert fører til " singeltilværelsen" på sikt... Om noen jenter tenner på tanken på å stikke en strap-on/dildo opp i ræva på typen, aksepter at mange jenter tenner på tanken. Det er jo ikke uvanlig at dersom man er ekstremt sexuelt opphisset så blir orgasmene mer intense og kommer raskere....ERgo....selv om en jente ikke kan føle den fysiske nytelsen en strap-on gir, så kan hun deffinitivt få mye ut av det. Kvinners nytelsesområde er like mye knyttet til hjernen...Aksepter det, selv om du ikke liker det.
Fiol Skrevet 2. mai 2008 #13 Skrevet 2. mai 2008 Vi kommer med nye ting begge to, men det var jeg som foreslo å prøve analsex, og begge liker det =) Har ikke prøvd på han, men det er fordi ingen av oss har så stort ønske om å prøve det rett og slett ^^
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #14 Skrevet 2. mai 2008 Jeg tror ikke det er sånn lenger for de fleste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå